У статті розглядається досвід роботи Печеніжинської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату, зокрема,
проблема взаємозв’язку технологій навчання з позакласною трудовою діяльністю через упровадження в навчальний процес
багатопрофільного професійно-трудового навчання, застосування його методики в позакласній роботі (на виховних заняттях
із господарсько-побутової праці, гуртках, заняттях за інтересами). Обґрунтовано педагогічні умови ефективного вирішення
проблеми соціалізації дітей із розумовими порушеннями.
В статье рассматривается проблема взаимосвязи технологий обучения с внеклассной трудовой деятельностью
посредством внедрения в учебный процесс многопрофильного профессионально-трудового обучения, применение его
методики во внеклассной работе (на воспитательных занятиях по хозяйственно-бытовому труду, кружках и занятиях по
интересам). Обоснованы педагогические условия эффективного решения проблемы социализации детей с умственными
нарушениями.
The problem of the interconnection of learning technologies with extracurricular labour activity through the introduction in
the educational process multi professional vocational and labor training, the application of its techniques in extracurricular activities
(in educational studies with household work, hobby groups). Substantiated pedagogical conditions of effective solution to the
problem of socialization of children with intellectual disabilities.