DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 30 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11962
Title: Взаємозв’язок технологій навчання з позакласною трудовою діяльністю як засіб соціалізації дітей із розумовими порушеннями
Authors: Волошенюк, К. С.
Keywords: діти з розумовими порушеннями
професійно-трудове навчання
корекційна спрямованість навчання
дети с умственными нарушениями
профессионально-трудовое обучение
коррекционная направленность обучения
children with intellectual disabilities
vocational and labor training
correctional orientation training
Issue Date: 2015
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Волошенюк К. С. Взаємозв’язок технологій навчання з позакласною трудовою діяльністю як засіб соціалізації дітей із розумовими порушеннями / К. С. Волошенюк // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія. Випуск 30: збірник наукових праць. – К. : Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 2015. – C. 17-22
Abstract: У статті розглядається досвід роботи Печеніжинської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернату, зокрема, проблема взаємозв’язку технологій навчання з позакласною трудовою діяльністю через упровадження в навчальний процес багатопрофільного професійно-трудового навчання, застосування його методики в позакласній роботі (на виховних заняттях із господарсько-побутової праці, гуртках, заняттях за інтересами). Обґрунтовано педагогічні умови ефективного вирішення проблеми соціалізації дітей із розумовими порушеннями.
В статье рассматривается проблема взаимосвязи технологий обучения с внеклассной трудовой деятельностью посредством внедрения в учебный процесс многопрофильного профессионально-трудового обучения, применение его методики во внеклассной работе (на воспитательных занятиях по хозяйственно-бытовому труду, кружках и занятиях по интересам). Обоснованы педагогические условия эффективного решения проблемы социализации детей с умственными нарушениями.
The problem of the interconnection of learning technologies with extracurricular labour activity through the introduction in the educational process multi professional vocational and labor training, the application of its techniques in extracurricular activities (in educational studies with household work, hobby groups). Substantiated pedagogical conditions of effective solution to the problem of socialization of children with intellectual disabilities.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11962
Appears in Collections:Випуск 30

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Voloshenyuk.pdf267.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.