У статті визначені шляхи інтеграції гендерних знань у процес професійної підготовки майбутніх соціальних працівників та соціальних педагогів; висвітлено сутність гендерного підходу, висвітлені завдання щодо впровадження гендерного підходу в освіту. В статті розглянуто гендерну освіту відповідно до вікового компоненту та обґрунтовано актуальність включення ґендерного компоненту у зміст та організацію навчального процесу майбутніх соціальних працівників. Також проаналізовано поняття «професійна компетентність» соціального працівника у сфері гендерної роботи з жінками та сім'єю та висвітлені знання та вміння соціального працівника, що сприяють його ефективній роботі саме з цією категорією.
Целью статьи является определение путей интеграции гендерных знаний в процесс профессиональной подготовки будущих социальных работников и социальных педагогов. В статье освещены сущность гендерного подхода, освещены задачи по внедрению гендерного подхода в образовании. В статье рассмотрено гендерное образование в соответствии с возрастным компонентом и обоснована актуальность включения гендерного компонента в содержание и организацию учебного процесса будущих социальных работников. Также проанализированы понятия «профессиональная компетентность» социального работника в сфере гендерной работы с женщинами и семьей и освещены знания и умения социального работника, способствующие его эффективной работе именно с этой категорией.
The aim of the article is the definition of how to integrate gender awareness in the training of future social workers and social workers. The article highlights the essence of gender mainstreaming, highlights the problem of gender mainstreaming in education. The article considers the gender education under the age component and the urgency of incorporating the gender component in the content and organization of educational process for future social workers. Also analyzed the concept of "professional competence" of the social worker in the field of gender work with women and families and highlight the knowledge and skills of the social worker to facilitate its effective work with this category.