dc.contributor.author |
Łaszczyk, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2016-10-18T13:38:36Z |
|
dc.date.available |
2016-10-18T13:38:36Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Łaszczyk Jan Education and creativity / Jan Łaszczyk //Європейські педагогічні студії / Асоціація ректорів педагогічних університетів Європи ; ред. кол. В. П. Андрущенко (голова) [та ін.]. – Вип. 5-6. – К. : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – С. 36-42 |
ua |
dc.identifier.uri |
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11545 |
|
dc.description.abstract |
У статті подано умови освітнього процесу, які розглядаються, як синонім творчої діяльності. Обґрунтовано тезу, яка свідчить, що специфіка педагогічної творчості, направляє його у бік забезпечення людини можливістю зберегти тривалість (трвания). |
ua |
dc.description.abstract |
В статье рассмотрены условия образовательного процесса, которые рассматриваются, как синоним творческой деятельности. Обосновывается тезис, который гласит, что специфика педагогического творчества, направляет его в сторону обеспечения человека возможностью сохранить продолжительность (трвания). |
ua |
dc.description.abstract |
W artykule rozpatrzone zostały uwarunkowania procesu wychowania traktowanego jako synonim działalności twórczej. Uzasadnia się tezę głoszącą, że specyfika twórczości pedagogicznej kieruje ją w stronę zapewnienia człowiekowi możliwości trwania. |
ua |
dc.language.iso |
en |
ua |
dc.publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова |
ua |
dc.subject |
педагогічнa творчість |
ua |
dc.subject |
навчання |
ua |
dc.subject |
творчість |
ua |
dc.subject |
педагогическое творчество |
ua |
dc.subject |
учеба |
ua |
dc.subject |
творчество |
ua |
dc.subject |
pedagogical creativity |
ua |
dc.subject |
education |
ua |
dc.subject |
creativity |
ua |
dc.title |
Education and creativity |
ua |
dc.type |
Article |
ua |