Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бондаренко, Д. В.
dc.date.accessioned 2016-09-29T12:02:59Z
dc.date.available 2016-09-29T12:02:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бондаренко Д. В. Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музики / Д. В. Бондаренко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 189-192 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11313
dc.description.abstract В статье выделены праксиологический и компетентностный подходы как методологическая основа профессиональной подготовки будущих учителей музики. Раскрывается специфика формирования профессиональных знаний и умений студентов в условиях изучения цикла дирижёрско-хоровых дисциплин. Подчёркивается важность развития активной индивидуальной позиции студентов в этом процессе. Обозначаются педагогические задания, которые предусматривают практическую направленность профессионального обучения студентов. ua
dc.description.abstract У статті виділені праксіологічний і компетентнісний підходи як методологічна основа професійної підготовки майбутніх вчителів музики. Розкривається специфіка формування професійних знань і умінь студентів в умовах вивчення циклу диригентсько-хорових дисциплін. Підкреслюється важливість розвитку активної індивідуальної позиції студентів в цьому процесі. Позначаються педагогічні завдання, які передбачають практичну спрямованість професійного навчання студентів. ua
dc.description.abstract The article highlights the praxeological and competence approach as a methodological basis of training future teachers Musicians. Specificity of formation of professional knowledge and skills of students in the study cycle conducting and choral disciplines. It stresses the importance of developing active individual position of students in the process. Designated educational tasks that involve action-oriented vocational training of students. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject праксиологический, компетентностный подход ua
dc.subject учитель музыки ua
dc.subject адаптация ua
dc.subject праксіологічний, компетентнісний підхід ua
dc.subject учитель музики ua
dc.subject адаптація ua
dc.subject praxeological, competence approach ua
dc.subject a music teacher ua
dc.subject adaptation ua
dc.subject.classification [378 : 37. 011 . 3 - 051] : 78 ua
dc.title Праксіологічний та компетентісний підходи як методологічна основа фахової підготовки майбутнього вчителя музики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу