Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Компетентність вчителя музики та готовність студентів до самовдосконалення у класі постановки голосу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Толстова, Н. М.
dc.date.accessioned 2016-09-23T13:47:12Z
dc.date.available 2016-09-23T13:47:12Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Толстова Н. М. Компетентність вчителя музики та готовність студентів до самовдосконалення у класі постановки голосу / Н. М. Толстова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 123-127 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11278
dc.description.abstract В статье рассматриваются проблемы формирования у студентов готовности к профессиональному самосовершенствованию в области ключевых компетентностей учителя музыки. Определена структура деятельности учителя музыкального искусства, охарактеризованы ключевые компетенции в единстве трех блоков: профессионально-базового, теоретико-методического, деятельностно-педагогического. Охарактеризованы особенности формирования у студентов готовности к самосовершенствованию на занятиях по постановке голоса, задания, в процессе выполнения которых у студентов формируются как сугубо вокальные компетентности, так и обобщенно-профессиональные компетентности. ua
dc.description.abstract У статті розглядаються проблеми формування у студентів готовності до професійного самовдосконалення в області ключових компетентностей вчителя музики. Визначено структуру діяльності вчителя музичного мистецтва, охарактеризовано ключові компетенції в єдності трьох блоків: професійно-базового, теоретико-методичного, діяльнісної-педагогічного. Охарактеризовано особливості формування у студентів готовності до самовдосконалення на заняттях з постановки голосу, завдання, в процесі виконання яких у студентів формуються як суто вокальні компетентності, так і узагальнено-професійні компетентності. ua
dc.description.abstract The article considers the problem of forming students’ readiness for professional self-improvement, regarding music teacher key competences. The music teacher activity structure and core competences in the unity of three blocks that is professional and substantial, methodological and practical teaching were identified. Formation peculiarities of students’ readiness to their teaching performance in the voice training lessons, fulfilling of the tasks during which the students form subject, purely vocal competence such as generalized type professional competence on principles that make the successful future professional activity possible were characterized. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject учитель музыки ua
dc.subject ключевые компетенции ua
dc.subject структура компетентности ua
dc.subject вчитель музики ua
dc.subject ключові компетенції ua
dc.subject структура компетентності ua
dc.subject music teacher ua
dc.subject core competences ua
dc.subject competence structure ua
dc.subject.classification 378.013+780.7+371.394.3+782 ua
dc.title Компетентність вчителя музики та готовність студентів до самовдосконалення у класі постановки голосу ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу