ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Гавран, І.![]() |
|
dc.date.accessioned | 2016-09-22T13:25:37Z | |
dc.date.available | 2016-09-22T13:25:37Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Гавран І. Педагогчні умови формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі підготовки до диригентсько-хорової діяльності / І. Гавран // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 107-111 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11265 | |
dc.description.abstract | В статье выделены и обоснованы педагогические условия, которые наиболее эффективно влияют на формирования педагогической емпатии будущих учителей музыки в процессе дирижерско-хоровой деятельности. | ua |
dc.description.abstract | У статті виокремлені та обґрунтовані педагогічні умови, які найбільш ефективно впливають на формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової діяльності. | ua |
dc.description.abstract | In the article the pedagogical conditions were grounded, which have the most effective influence on the formation of pedagogical empathy on the future music teacher in the process of conducting and choral activity. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | педагогические условия | ua |
dc.subject | педагогическая эмпатия | ua |
dc.subject | будущий учитель музыки | ua |
dc.subject | педагогічні умови | ua |
dc.subject | педагогічна емпатія | ua |
dc.subject | майбутній учитель музики | ua |
dc.subject | pedagogical conditions | ua |
dc.subject | pedagogical empathy | ua |
dc.subject | future music teacher | ua |
dc.subject.classification | 371. 134: 78. 071. 2(045) | ua |
dc.title | Педагогчні умови формування педагогічної емпатії майбутніх учителів музики в процесі підготовки до диригентсько-хорової діяльності | ua |
dc.type | Article | ua |