Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Феномен музикотерапії та досвід її застосування у сфері музичної педагогіки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Малашевська, І. А.
dc.date.accessioned 2016-09-19T16:48:14Z
dc.date.available 2016-09-19T16:48:14Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Малашевська І. А. Феномен музикотерапії та досвід її застосування у сфері музичної педагогіки / І. А. Малашевська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 53-57 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11251
dc.description.abstract В статье освещаются сущностные характеристики музыкотерапии, механизмы ее влияния на личность. С целью разработки саногенно-личностного (оздоровительного) похода к процессу музыкального обучения дошкольников и младших школьников осуществляется изучение специфики музыкотерапевтического воздействия и существующего опыта применения музыкотерапии в образовательном пространстве. В исследовании использованы методы теоретического анализа психолого-педагогической и искусствоведческой литературы. ua
dc.description.abstract У статті висвітлюються сутнісні характеристики музикотерапії, механізми її впливу на особистість. З метою розробки саногеннo-особистісного (оздоровчого) походу до процесу музичного навчання дошкільнят і молодших школярів здійснюється вивчення специфіки музикотерапевтичного впливу і існуючого досвіду застосування музикотерапії в освітньому просторі. У дослідженні використані методи теоретичного аналізу психолого-педагогічної та мистецтвознавчої літератури. ua
dc.description.abstract This article highlights the essential characteristics of music therapy, the mechanism of its influence on person. Implements the studying about specific of music therapy activities and real experience of using music therapy in educational range with the aim of treatment the sanohen-personal (curative) way to the process of preschool and primary school children musical education. The study used the methods of theoretical analysis of psycho-educational, philosophical and art criticism literature. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject музыкотерапия ua
dc.subject психокорекция [психокоррекция] ua
dc.subject музыкальное образование ua
dc.subject дошкольники и младшие школьники ua
dc.subject музикотерапія ua
dc.subject психокорекція ua
dc.subject музична освіта ua
dc.subject дошкільнята і молодші школярі ua
dc.subject music therapy ua
dc.subject psyco-correction ua
dc.subject musical education ua
dc.subject preschool and primary school children ua
dc.subject.classification 78 : 37 ua
dc.title Феномен музикотерапії та досвід її застосування у сфері музичної педагогіки ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу