Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Феномен толерантності майбутнього вчителя музики: теоретичний аналіз проблеми

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Соболь, Н. В.
dc.date.accessioned 2016-09-19T16:39:28Z
dc.date.available 2016-09-19T16:39:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Соболь Н. В. Феномен толерантності майбутнього вчителя музики: теоретичний аналіз проблеми / Н. В. Соболь // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти : Збірник наукових праць. – Вип. 18 (23). – К. : НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2015. – С. 50-53 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/11250
dc.description.abstract Статья повсящена теоретическому анализу феномена толерантности будущего учителя музыки в философских, психологических, педагогических научных исследованиях отечественных и зарубежных авторов. Внимание сосредоточено на освещении методологических подходов определения значения толерантности, ее структурных компонентов, обосновании содержания понятия педагогической и художественно-творческой толерантности будущего учителя музыки. Определено, что толерантность является важным качеством личности будущего учителя музыки, которая характеризует его как культурного человека с собственными ценностями, способствует его самоусовершенствованию и позитивно влияет на социальное взаимодействие индивида в обществе. ua
dc.description.abstract Стаття присвячена теоретичному аналізу феномену толерантності майбутнього вчителя музики в філософських, психологічних, педагогічних наукових дослідженнях вітчизняних і зарубіжних авторів. Увага зосереджена на висвітленні методологічних підходів визначення значення толерантності, її структурних компонентів, обґрунтуванні зміст поняття педагогічної та художньо-творчої толерантності майбутнього вчителя музики. Визначено, що толерантність є важливою якістю особистості майбутнього вчителя музики, яка характеризує його як культурної людини з власними цінностями, сприяє його самовдосконаленню і позитивно впливає на соціальну взаємодію індивіда в суспільстві. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the theoretical analysis of the phenomena of future music teachers’ tolerance in the Ukrainian and foreign philosophical, psychological and pedagogical researches. We focused on highlighting the methodological approaches of defining the essence of tolerance and its structural components. Also we are explaining the role of relations between pedagogical and artistic tolerance of future music teacher. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject толерантность ua
dc.subject категории толерантности ua
dc.subject будущий учитель музыки ua
dc.subject педагогическая толерантность ua
dc.subject толерантність ua
dc.subject категорії толерантності ua
dc.subject майбутній учитель музики ua
dc.subject педагогічна толерантність ua
dc.subject tolerance ua
dc.subject categories of tolerance ua
dc.subject future music teacher ua
dc.subject pedagogical tolerance ua
dc.subject.classification 37.015.3:781.21-051(045) ua
dc.title Феномен толерантності майбутнього вчителя музики: теоретичний аналіз проблеми ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу