ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шевченко, Л. С. | |
dc.date.accessioned | 2016-06-20T08:26:09Z | |
dc.date.available | 2016-06-20T08:26:09Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Шевченко, Л. С. Особливості застосування Веб-сервісів у навчальному процесі та науковій діяльності / Л. С. Шевченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16 (23). – С.16-20. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10652 | |
dc.description.abstract | Невеликий (за історичними мірками) термін існування Веб-сервісів показав їх затребуваність постійно зростаючим числом користувачів, що стало гарним стимулом для розвитку Веб-орієнтованих концепцій і технологій. Масове впровадження і використання цих рішень ‒ причина якісних змін у Всесвітній павутині, свого роду зміна «версії» Веб. На даний момент аналітики Інтернет називають три «версії» ‒ Веб 1.0, Веб 2.0, Веб 3.0 (це умовний поділ, який часто критикується, подекуди можна зустріти твердження про розвиток Веб 4.0, Веб 5.0 та Веб 6.0). | |
dc.description.abstract | Небольшой (по историческим меркам) срок существования Веб-сервисов показал их востребованность постоянно растущим числом пользователей, что стало хорошим стимулом для развития веб-ориентированных концепций и технологий. Массовое внедрение и использование этих решений - причина качественных изменений во Всемирной паутине, своего рода смена «версии» Интернет. На данный момент аналитики Интернет называют три «версии» - Веб 1.0, Веб 2.0, Веб 3.0 (это условное разделение, которое часто критикуется, иногда можно встретить утверждение о развитии Веб 4.0, Веб 5.0 и Веб 6.0). | |
dc.description.abstract | Small (by historical standards) period of existence of Web services showed their demand ever-increasing number of users, which was a good incentive for the development of Web-oriented concepts and technologies. The massive introduction and usage of those decisions - the cause qualitative changes in the World Wide Web, a kind of change "version" of the Web. Currently Internet analysts called the three "versions" - Web 1.0, Web 2.0, Web 3.0 (a conventional division, which is often criticized, sometimes you can find statements about the development of Web 4.0, Web 5.0 and Web 6.0). | |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | Веб-сервіс | |
dc.subject | Веб-сайт | |
dc.subject | блог | |
dc.subject | Веб-сервис | |
dc.subject | веб-сайт | |
dc.subject | блог | |
dc.subject | web service | |
dc.subject | web site | |
dc.subject | blog | |
dc.title | Особливості застосування Веб-сервісів у навчальному процесі та науковій діяльності | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |