Таким чином, на основі використання розглянутого навчального комплексу у поєднанні із комп'ютерною технікою і ППЗ з‘являється можливість реалізувати засадничі положення відповідно до синергетичного підходу розробки і виготовлення спектрального обладнання для навчальних цілей, а також відпрацювати методику і техніку виконання різних видів навчальних експериментів і довести їх до ефективного використання на основі такої зміни системи НФЕ, яка відповідає запитам експериментатора, відповідно до рівня його теоретичних знань та експериментальних умінь й одночасно відображає рівень навчальних досягнень та предметних компетентностей майбутнього вчителя фізики.
Таким образом, на основе использования рассматриваемого учебного комплекса в сочетании с компьютерной техникой и ППС появляется возможность реализовать основные положения согласно синергетического подхода разработки и изготовления спектрального оборудования для учебных целей, а также отработать методику и технику выполнения различных видов учебных экспериментов и довести их до эффективного использования на основе такого изменения системы НФЭ, которая отвечает запросам экспериментатора, в соответствии с уровнем его теоретических знаний и экспериментальных умений и одновременно отражает уровень знаний и предметных компетенций будущего учителя физики.
Thus, on the basis of consideration of training center in conjunction with computer hardware and middleware becomes possible to realize the fundamental provisions according to the synergistic approach of development and production spectral equipment for educational purposes as well as to work out the methodology and technique of different types of educational experiments and bring them to effective use on the basis of the change NFE system that meets the needs of the experimenter, according to its level of theoretical knowledge and experimental skills and at the same time reflects the level of educational achievements and substantive competencies of future teachers of physics.