У статті розглянуті мета, зміст, основні завдання та форми організації навчання
диференціальної геометрії студентів педагогічних вищих навчальних закладів в умовах
особистісно орієнтованого навчання з урахуванням навчальних можливостей студентів.
Запропонована система навчання диференціальної геометрії з використанням модульної
технології та рейтингового оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу для формування
професійних компетентностей майбутніх вчителів математики і фізики.
В статье рассмотрены цель, содержание, основные задачи и формы организации обучения
дифференциальной геометрии студентов педагогических высших учебных заведений в условиях
личностно ориентированного обучения с учётом учебных возможностей студентов. Предложена система обучения дифференциальной геометрии с использованием модульной технологии и рейтингового оценивания качества усвоения учебного материала для формирования профессиональных компетентностей будущих учителей математики и физики.
The article examines the aim, substance, key tasks and ways of organization of studying differential geometry by students of pedagogical universities under conditions of individually oriented education with
due account of students’ studying capacities. The authors propose a system of studying differential
geometry with application of module-based technology and rating method of assessing the quality of
knowledge mastering by students with a view to forge professional skills of future mathematics and
physics teachers.