Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Диференціальна геометрія у формуванні професійних компетентностей майбутніх вчителів математики і фізики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шаповалова, Н. В. uk_UA
dc.contributor.author Панченко, Л. Л. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-15T10:07:25Z
dc.date.available 2015-09-15T10:07:25Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Шаповалова Н. В. Диференціальна геометрія у формуванні професійних компетентностей майбутніх вчителів математики і фізики / Н. В. Шаповалова, Л. Л. Панченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 300-309. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8113
dc.description.abstract У статті розглянуті мета, зміст, основні завдання та форми організації навчання диференціальної геометрії студентів педагогічних вищих навчальних закладів в умовах особистісно орієнтованого навчання з урахуванням навчальних можливостей студентів. Запропонована система навчання диференціальної геометрії з використанням модульної технології та рейтингового оцінювання якості засвоєння навчального матеріалу для формування професійних компетентностей майбутніх вчителів математики і фізики.
dc.description.abstract В статье рассмотрены цель, содержание, основные задачи и формы организации обучения дифференциальной геометрии студентов педагогических высших учебных заведений в условиях личностно ориентированного обучения с учётом учебных возможностей студентов. Предложена система обучения дифференциальной геометрии с использованием модульной технологии и рейтингового оценивания качества усвоения учебного материала для формирования профессиональных компетентностей будущих учителей математики и физики.
dc.description.abstract The article examines the aim, substance, key tasks and ways of organization of studying differential geometry by students of pedagogical universities under conditions of individually oriented education with due account of students’ studying capacities. The authors propose a system of studying differential geometry with application of module-based technology and rating method of assessing the quality of knowledge mastering by students with a view to forge professional skills of future mathematics and physics teachers.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject диференціальна геометрія
dc.subject компетентність
dc.subject міжпредметні зв’язки
dc.subject навчання
dc.subject навчальний процес
dc.subject фізика
dc.subject дифференциальная геометрия
dc.subject компетентность
dc.subject межпредметные связи
dc.subject обучение
dc.subject учебный процесс
dc.subject физика
dc.subject differential geometry
dc.subject competence
dc.subject interdisciplinary ties
dc.subject teaching
dc.subject studying process
dc.subject physics
dc.title Диференціальна геометрія у формуванні професійних компетентностей майбутніх вчителів математики і фізики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу