Проблема індивідуалізації навчання вже давно стала невід’ємною частиною педагогічних і
науково-методичних досліджень. Таким чином, актуальність цієї роботи, присвяченої питанням
розробки шляхів побудови індивідуальних освітніх траєкторій при навчанні фізики у ВНЗ і,
зокрема, при розв’язанні завдань, як невід’ємної частини фізичної освіти не викликає сумнівів. У
цій статті запропоновано алгоритм, який дозволить здійснити правильне розв’язання і подальшу
перевірку розв’язку будь-якої фізичної задачі. Тільки зараз, коли все більшу цінність набуває
особистість, її права та свободи, ідея індивідуалізації освіти стає насущною потребою суспільства, й тому саме тепер вона може бути розкрита в усій своїй широті та багатоплановості.
The problem of individualization of educating became inalienable part of pedagogical and
scientifically-methodical researches already a long ago. Thus, actuality of thiswork, sanctified to the
questions of development of ways of construction of individual educational trajectories at studies to
physics in institution of higher learning and, in particular, at the decision of tasks, as inalienable part of
physical education does not cause doubts. An algorithm that will allow to carry out a faithful decision
and subsequent verification of decision of any physical task offers in this article.
Проблема индивидуализации обучения уже давно стала неотъемлемой частью
педагогических и научно-методических исследований. Таким образом, актуальность этой
работы, посвященной вопросам разработки путей построения индивидуальных образовательных
траекторий при учебе физике в вузе и, в частности, при решении заданий, как неотъемлемой
части физического образования не вызывает сомнений. В этой статье предложен алгоритм,
который позволит осуществить верное решение и последующую проверку решения любой
физической задачи.