Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формалізований підхід до розв'язання задач з фізики

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Сухорукова, О. С. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-09-15T10:07:24Z
dc.date.available 2015-09-15T10:07:24Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Сухорукова О. С. Формалізований підхід до розв'язання задач з фізики / О. С. Сухорукова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : [збірник наукових праць] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - Вип. 47. - C. 284-287. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8110
dc.description.abstract Проблема індивідуалізації навчання вже давно стала невід’ємною частиною педагогічних і науково-методичних досліджень. Таким чином, актуальність цієї роботи, присвяченої питанням розробки шляхів побудови індивідуальних освітніх траєкторій при навчанні фізики у ВНЗ і, зокрема, при розв’язанні завдань, як невід’ємної частини фізичної освіти не викликає сумнівів. У цій статті запропоновано алгоритм, який дозволить здійснити правильне розв’язання і подальшу перевірку розв’язку будь-якої фізичної задачі. Тільки зараз, коли все більшу цінність набуває особистість, її права та свободи, ідея індивідуалізації освіти стає насущною потребою суспільства, й тому саме тепер вона може бути розкрита в усій своїй широті та багатоплановості.
dc.description.abstract The problem of individualization of educating became inalienable part of pedagogical and scientifically-methodical researches already a long ago. Thus, actuality of thiswork, sanctified to the questions of development of ways of construction of individual educational trajectories at studies to physics in institution of higher learning and, in particular, at the decision of tasks, as inalienable part of physical education does not cause doubts. An algorithm that will allow to carry out a faithful decision and subsequent verification of decision of any physical task offers in this article.
dc.description.abstract Проблема индивидуализации обучения уже давно стала неотъемлемой частью педагогических и научно-методических исследований. Таким образом, актуальность этой работы, посвященной вопросам разработки путей построения индивидуальных образовательных траекторий при учебе физике в вузе и, в частности, при решении заданий, как неотъемлемой части физического образования не вызывает сомнений. В этой статье предложен алгоритм, который позволит осуществить верное решение и последующую проверку решения любой физической задачи.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject фізика
dc.subject розв’язання задач
dc.subject алгоритм
dc.subject якісне розв’язання
dc.subject кількісне розв’язання
dc.subject физика
dc.subject решение задач
dc.subject алгоритм
dc.subject качественное решение
dc.subject количественное решение
dc.subject physics
dc.subject decision of tasks
dc.subject algorithm
dc.subject quality decision
dc.subject quantitative decision
dc.title Формалізований підхід до розв'язання задач з фізики ru_RU
dc.type Article ru_RU


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics