Захищається рукопис, в якому викладено концепцію підготовки вчителів технологій виробництва, а також розроблено систему науково-технічної підготовки вчителів цього фаху на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях, розпочинаючи від молодшого спеціаліста і завершуючи магістром. Визначено структуру та зміст основних інтегрованих курсів техніко-технологічного напряму, які розкривають особливості науково-технічної підготовки вчителів трудового навчання і технологій виробництва в умовах неперервної освіти. Розкрито шляхи та дидактичні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів для освітньої галузі „Технології”, на основі чого побудовано структурно-функціональну модель такої системи. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель ступеневої професійної підготовки вчителів трудового навчання і технологій виробництва, що дало можливість створити весь комплекс її змісту, а саме навчального плану, навчальних програм до курсів науково-технічної підготовки і відповідно до цього навчальних посібників та лабораторних практикумів.
Защищается рукопись, в которой изложена концепция подготовки учителей технологий производства, а также разработана система научно-технической подготовки учителей этой специальности на разных образовательно-квалификационных уровнях, начиная от младшего специалиста и завершая магистром. Определена структура и содержание основных интегрированных курсов технико-технологического направления, которые раскрывают особенности научно-технической подготовки учителей трудового обучения и технологий производства в условиях непрерывного образования. Разработаны и теоретически обоснованы структуирование и формирование содержания учебных дисциплин научно-технической подготовки, сущность которых состоит в том, что создание интегрированных курсов технико-технологических учебных дисциплин базируется на периодической аккумуляции онтодидактической переработки научного знания от современного уровня развития прикладных наук, техники и технологий в учебный материал.
The manuscript presents: the conception of technology of industry teachers training; the system of scientific and technological training of teachers of different educational levels, from junior to magisterial specialists; structure and contents of main integrated technological courses, which reveal the peculiarities of scientific and technological training of labor and technological industry teachers in conditions of constant education. The didactic conditions of development of creative potential of future teachers for the “Technologies” course on the basis of the structure-functional model of this system are given. The model of gradual professional training of teachers of labor and technological industry is designed, theoretically proved and experimentally checked that gave the possibility of creating the whole complex of the teacher training: educational curriculum, educational programs of scientific and technological teacher training courses, manuals and laboratory works.