Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теорія і практика науково-технічної підготовки вчителів трудового навчання і технологій виробництва

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Корець, Микола Савич
dc.date.accessioned 2015-08-11T12:22:57Z
dc.date.available 2015-08-11T12:22:57Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation Корець. Микола Савич. Теорія і практика науково-технічної підготовки вчителів трудового навчання і технологій виробництва : автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.04 / М. С. Корець ; наук. кер. О. Г. Мороз ; Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2002. — 40 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7916
dc.description.abstract Захищається рукопис, в якому викладено концепцію підготовки вчителів технологій виробництва, а також розроблено систему науково-технічної підготовки вчителів цього фаху на різних освітньо-кваліфікаційних рівнях, розпочинаючи від молодшого спеціаліста і завершуючи магістром. Визначено структуру та зміст основних інтегрованих курсів техніко-технологічного напряму, які розкривають особливості науково-технічної підготовки вчителів трудового навчання і технологій виробництва в умовах неперервної освіти. Розкрито шляхи та дидактичні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх учителів для освітньої галузі „Технології”, на основі чого побудовано структурно-функціональну модель такої системи. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено модель ступеневої професійної підготовки вчителів трудового навчання і технологій виробництва, що дало можливість створити весь комплекс її змісту, а саме навчального плану, навчальних програм до курсів науково-технічної підготовки і відповідно до цього навчальних посібників та лабораторних практикумів. uk_UA
dc.description.abstract Защищается рукопись, в которой изложена концепция подготовки учителей технологий производства, а также разработана система научно-технической подготовки учителей этой специальности на разных образовательно-квалификационных уровнях, начиная от младшего специалиста и завершая магистром. Определена структура и содержание основных интегрированных курсов технико-технологического направления, которые раскрывают особенности научно-технической подготовки учителей трудового обучения и технологий производства в условиях непрерывного образования. Разработаны и теоретически обоснованы структуирование и формирование содержания учебных дисциплин научно-технической подготовки, сущность которых состоит в том, что создание интегрированных курсов технико-технологических учебных дисциплин базируется на периодической аккумуляции онтодидактической переработки научного знания от современного уровня развития прикладных наук, техники и технологий в учебный материал. uk_UA
dc.description.abstract The manuscript presents: the conception of technology of industry teachers training; the system of scientific and technological training of teachers of different educational levels, from junior to magisterial specialists; structure and contents of main integrated technological courses, which reveal the peculiarities of scientific and technological training of labor and technological industry teachers in conditions of constant education. The didactic conditions of development of creative potential of future teachers for the “Technologies” course on the basis of the structure-functional model of this system are given. The model of gradual professional training of teachers of labor and technological industry is designed, theoretically proved and experimentally checked that gave the possibility of creating the whole complex of the teacher training: educational curriculum, educational programs of scientific and technological teacher training courses, manuals and laboratory works. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk_UA
dc.subject науково-технічна підготовка uk_UA
dc.subject техніко-технологічний напрям uk_UA
dc.subject творчий потенціал uk_UA
dc.subject інтегровані курси uk_UA
dc.subject вчитель технологій виробництва uk_UA
dc.subject трансформація системи uk_UA
dc.subject технічно-прикладна творчість uk_UA
dc.subject научно-техническая подготовка uk_UA
dc.subject технико-технологическое направление uk_UA
dc.subject творческий потенциал uk_UA
dc.subject интегрированные курсы uk_UA
dc.subject учитель технологий производства uk_UA
dc.subject трансформация системы uk_UA
dc.subject технико-прикладное творчество uk_UA
dc.subject scientific and technological training uk_UA
dc.subject technological direction uk_UA
dc.subject reative potential uk_UA
dc.subject integrated courses uk_UA
dc.subject technology industry teacher uk_UA
dc.subject transformation of the system uk_UA
dc.subject technical applied arts uk_UA
dc.subject.classification 372.833:37.035.3 uk_UA
dc.title Теорія і практика науково-технічної підготовки вчителів трудового навчання і технологій виробництва uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу