У дисертації обгрунтована й розроблена теоретична модель підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування в закладах вищої освіти, яка включає: структуру, механізми функціонування, стадії розвитку педагогічного спілкування; систему комунікативних умінь педагога; зміст, психолого-педагогічні та методичні засади підготовки до цього спілкування. Викладені результати системного узагальнення процесів становлення і розвитку педагогічного контакту в професійному спілкуванні педагога.
В диссертации обоснована и разработана теоретическая модель подготовки будущих педагогов к профессиональному общению в высших учебных заведениях, которая включает: структуру, механизмы функционирования, стадии развития педагогического общения; систему комуникативных умений педагога; содержание, психолого-педагогические и методические основы подготовки к этому общению. Изложены результаты системного обобщения процессов становления и развития педагогического контакта в профессиональном общении педагога.
In this dissertation is worked out the theoretical model of preparation teachers to be for professional communication in High Schools, which includes: structure, way of functioning, degrees of pedagogical communication development; the system of communicative skills of a teacher, plot, psychological and pedagogical and methodical basis of preparation for this communication. There are given the results of systematic generalization of the development processes and the growth of pedagogical contacts within professional communication of a teacher.