DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7877
Title: Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування
Authors: Савенкова, Людмила Олексіївна
Keywords: педагогічне спілкування
педагогическое общение
pedagogical communication
педагогічний контакт
педагогический контакт
pedagogical contact
емоційний та пізнавальний види педагогічного контакту
эмоциональный и познавательный виды педагогического контакта
emotional and cognitive types of pedagogical contact
комунікативні вміння педагога
коммуникативные умения педагога
communicative skills of a teacher
соціальна перцепція
социальная перцепция
social perception
мовленнєві й немовленнєві засоби спілкування
речевые и неречевые средства общения
verbal and non-verbal means of communication
комунікативна “атака”
коммуникативная “атака”
communicative “attack”
Issue Date: 1998
Publisher: Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
Citation: Савенкова, Людмила Олексіївна. Теоретико-методичні основи підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування : автореф. дис. ... докт. пед. наук: 13.00.01 / Л. О. Савенкова ; наук. кер. О. В. Киричук ; М-во освіти і науки України ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 1998. - 32 с.
Abstract: У дисертації обгрунтована й розроблена теоретична модель підготовки майбутніх педагогів до професійного спілкування в закладах вищої освіти, яка включає: структуру, механізми функціонування, стадії розвитку педагогічного спілкування; систему комунікативних умінь педагога; зміст, психолого-педагогічні та методичні засади підготовки до цього спілкування. Викладені результати системного узагальнення процесів становлення і розвитку педагогічного контакту в професійному спілкуванні педагога.
В диссертации обоснована и разработана теоретическая модель подготовки будущих педагогов к профессиональному общению в высших учебных заведениях, которая включает: структуру, механизмы функционирования, стадии развития педагогического общения; систему комуникативных умений педагога; содержание, психолого-педагогические и методические основы подготовки к этому общению. Изложены результаты системного обобщения процессов становления и развития педагогического контакта в профессиональном общении педагога.
In this dissertation is worked out the theoretical model of preparation teachers to be for professional communication in High Schools, which includes: structure, way of functioning, degrees of pedagogical communication development; the system of communicative skills of a teacher, plot, psychological and pedagogical and methodical basis of preparation for this communication. There are given the results of systematic generalization of the development processes and the growth of pedagogical contacts within professional communication of a teacher.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7877
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savenkova.pdf237.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.