DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 03. Фізика і математика у вищій і середній школі » Випуск 13 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7356
Title: Практично-діяльнісна складова нової навчальної програми з фізики для студентів педагогічних університетів
Authors: Благодаренко, Л. Ю.
Шут, М. І.
Issue Date: 2014
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Благодаренко, Л. Ю. Практично-діяльнісна складова нової навчальної програми з фізики для студентів педагогічних університетів / Л. Ю. Благодаренко, М. І. Шут // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 13. – C. 20-24.
Навчальна програма нормативної дисципліни «Загальна фізика»
напрям підготовки «Фізика*»
практично-діяльнісна складова змісту дисципліни «Загальна фізика»
Curriculum regulatory discipline "General Physics",
direction "Physics *" almost-activity is the content of the course "General Physics"
Abstract: Стаття присвячена описанню теоретико-методичних підходів до формування практично- діяльнісної складової у змісті нової навчальної програми нормативної дисципліни «Загальна фізика» для студентів напряму підготовки «Фізика*» педагогічних університетів. Визначено специфічні завдання дисципліни «Загальна фізика», націлені на засвоєння наукових методів пізнання. Показано, що навчальний фізичний експеримент дидактично забезпечує процесуальну складову навчання фізики. Обґрунтовано, що навчальний фізичний експеримент дозволяє сформувати у студентів експериментаторські уміння і дослідницькі навики, озброює їх інструментарієм дослідження, який стає засобом навчання фізики. Показано, що дидактична регуляція навчальної діяльності студента ефективно здійснюється в процесі використання фізичних задач, при цьому найбільш пріоритетним серед практичних методів створення у студентів мотивації до вивчення дисципліни «Загальна фізика» є розв’язання якісних задач.
The article is devoted to the description of the theoretical and methodological approaches to the formation of almost-activity component in the content of the new curriculum normative discipline "General Physics" for students field of study "Physics *" Pedagogical Universities. Specific tasks of the discipline "General Physics", aimed at assimilation of scientific methods of cognition. It is shown that learning physical experiment didactic component provides procedural learning physics. Proved that physical training experiment allows the students to form experimentation skills and research skills equips them the tools of research, which becomes a means of teaching physics. It is shown that didactic regulation of student workload effectively carried out in the use of physical problems, the most preferred among practices create in students the motivation to study the subject "General Physics" is to resolve quality problems.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7356
Appears in Collections:Випуск 13

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Blagodarenko, Shut.pdf272.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.