Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Практично-діяльнісна складова нової навчальної програми з фізики для студентів педагогічних університетів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Благодаренко, Л. Ю. uk_UA
dc.contributor.author Шут, М. І. uk_UA
dc.date.accessioned 2015-06-15T11:38:09Z
dc.date.available 2015-06-15T11:38:09Z
dc.date.issued 2014 uk_UA
dc.identifier.citation Благодаренко, Л. Ю. Практично-діяльнісна складова нової навчальної програми з фізики для студентів педагогічних університетів / Л. Ю. Благодаренко, М. І. Шут // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 3 : Фізика і математика у вищій і середній школі : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014. – Вип. 13. – C. 20-24. ru_RU
dc.identifier.citation Навчальна програма нормативної дисципліни «Загальна фізика»
dc.identifier.citation напрям підготовки «Фізика*»
dc.identifier.citation практично-діяльнісна складова змісту дисципліни «Загальна фізика»
dc.identifier.citation Curriculum regulatory discipline "General Physics",
dc.identifier.citation direction "Physics *" almost-activity is the content of the course "General Physics"
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/7356
dc.description.abstract Стаття присвячена описанню теоретико-методичних підходів до формування практично- діяльнісної складової у змісті нової навчальної програми нормативної дисципліни «Загальна фізика» для студентів напряму підготовки «Фізика*» педагогічних університетів. Визначено специфічні завдання дисципліни «Загальна фізика», націлені на засвоєння наукових методів пізнання. Показано, що навчальний фізичний експеримент дидактично забезпечує процесуальну складову навчання фізики. Обґрунтовано, що навчальний фізичний експеримент дозволяє сформувати у студентів експериментаторські уміння і дослідницькі навики, озброює їх інструментарієм дослідження, який стає засобом навчання фізики. Показано, що дидактична регуляція навчальної діяльності студента ефективно здійснюється в процесі використання фізичних задач, при цьому найбільш пріоритетним серед практичних методів створення у студентів мотивації до вивчення дисципліни «Загальна фізика» є розв’язання якісних задач.
dc.description.abstract The article is devoted to the description of the theoretical and methodological approaches to the formation of almost-activity component in the content of the new curriculum normative discipline "General Physics" for students field of study "Physics *" Pedagogical Universities. Specific tasks of the discipline "General Physics", aimed at assimilation of scientific methods of cognition. It is shown that learning physical experiment didactic component provides procedural learning physics. Proved that physical training experiment allows the students to form experimentation skills and research skills equips them the tools of research, which becomes a means of teaching physics. It is shown that didactic regulation of student workload effectively carried out in the use of physical problems, the most preferred among practices create in students the motivation to study the subject "General Physics" is to resolve quality problems.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.title Практично-діяльнісна складова нової навчальної програми з фізики для студентів педагогічних університетів ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу