DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6956
Title: Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи.
Authors: Гусак, Людмила Євгенівна
Keywords: асоціації
асоціативне навчання
іноземні мови
молодші школярі
метод асоціативних символів
підготовка
загальнопедагогічна підготовка
фахова підготовка
спеціальна
методична
практична
компетентнісний підхід
компетенції
компетентності
професійна компетентність
готовність
готовність до асоціативного навчання молодших школярів
association
associative teaching
primary school pupils
foreign languages
younger learners
method of associative symbols
training
professional training
special training
methodological training
practical training
competence approach
competence
professional competence
readiness
readiness for associative teaching of the foreign languages to young learners
Issue Date: 2014
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Гусак, Людмила Євгенівна. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / Л. Є. Гусак ; наук. консультант В. І. Бондар ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 40 с.
Abstract: У дисертації здійснено теоретичний аналіз та узагальнення основних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів. У роботі визначено сутність провідних понять «асоціативне навчання», «підготовка», «фахова підготовка», «спеціальна підготовка», «методична підготовка», «практична підготовка». Проаналізовано поняття «компетенція», «компетентність», «професійна компетентність», визначено їхню структуру та компоненти. Результатом підготовки майбутнього вчителя до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів визначено його готовність до окресленого виду діяльності. Установлено критерії, показники та рівні компонентів готовності. На основі аналізу створеної моделі майбутнього вчителя іноземних мов початкової школи розроблено й утілено в навчальний процес вищого навчального закладу експериментальну систему підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи.
In the thesis a theoretical and experimental study of the problem of training future teachers for associative teaching foreign languages to primary school pupils is presented. The author defines the essence of the leading concepts: «associative teaching», «method of associative symbols», «training», «professional training», «special training», «methodological training», «practical training», «competence approach», «competence», «professional competence of foreign language teachers». A special attention is paid to the notions «competence approach» and «competence», «professional competence», its structure and components. Readiness of future teachers for associative teaching of the foreign languages to primary school pupils is considered to be the result of training. The author determines the criteria and levels of the readiness. The structure of readiness and its components, their criteria, indications and levels are presented in the work. A model of the future primarу school teacher of foreign languages is presented in the thesis. On its basis the author has worked out and described the experimental system of training future teachers for associative teaching of foreign languages to primary school pupils.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6956
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Gusak.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.