Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи.

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гусак, Людмила Євгенівна
dc.date.accessioned 2015-05-13T08:26:30Z
dc.date.available 2015-05-13T08:26:30Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Гусак, Людмила Євгенівна. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи : автореферат дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 / Л. Є. Гусак ; наук. консультант В. І. Бондар ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2014. - 40 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6956
dc.description.abstract У дисертації здійснено теоретичний аналіз та узагальнення основних аспектів проблеми підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів. У роботі визначено сутність провідних понять «асоціативне навчання», «підготовка», «фахова підготовка», «спеціальна підготовка», «методична підготовка», «практична підготовка». Проаналізовано поняття «компетенція», «компетентність», «професійна компетентність», визначено їхню структуру та компоненти. Результатом підготовки майбутнього вчителя до асоціативного навчання іноземних мов молодших школярів визначено його готовність до окресленого виду діяльності. Установлено критерії, показники та рівні компонентів готовності. На основі аналізу створеної моделі майбутнього вчителя іноземних мов початкової школи розроблено й утілено в навчальний процес вищого навчального закладу експериментальну систему підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи. uk_UA
dc.description.abstract In the thesis a theoretical and experimental study of the problem of training future teachers for associative teaching foreign languages to primary school pupils is presented. The author defines the essence of the leading concepts: «associative teaching», «method of associative symbols», «training», «professional training», «special training», «methodological training», «practical training», «competence approach», «competence», «professional competence of foreign language teachers». A special attention is paid to the notions «competence approach» and «competence», «professional competence», its structure and components. Readiness of future teachers for associative teaching of the foreign languages to primary school pupils is considered to be the result of training. The author determines the criteria and levels of the readiness. The structure of readiness and its components, their criteria, indications and levels are presented in the work. A model of the future primarу school teacher of foreign languages is presented in the thesis. On its basis the author has worked out and described the experimental system of training future teachers for associative teaching of foreign languages to primary school pupils. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject асоціації uk_UA
dc.subject асоціативне навчання uk_UA
dc.subject іноземні мови uk_UA
dc.subject молодші школярі uk_UA
dc.subject метод асоціативних символів uk_UA
dc.subject підготовка uk_UA
dc.subject загальнопедагогічна підготовка uk_UA
dc.subject фахова підготовка uk_UA
dc.subject спеціальна uk_UA
dc.subject методична uk_UA
dc.subject практична uk_UA
dc.subject компетентнісний підхід uk_UA
dc.subject компетенції uk_UA
dc.subject компетентності uk_UA
dc.subject професійна компетентність uk_UA
dc.subject готовність uk_UA
dc.subject готовність до асоціативного навчання молодших школярів uk_UA
dc.subject association uk_UA
dc.subject associative teaching uk_UA
dc.subject primary school pupils uk_UA
dc.subject foreign languages uk_UA
dc.subject younger learners uk_UA
dc.subject method of associative symbols uk_UA
dc.subject training uk_UA
dc.subject professional training uk_UA
dc.subject special training uk_UA
dc.subject methodological training uk_UA
dc.subject practical training uk_UA
dc.subject competence approach uk_UA
dc.subject competence uk_UA
dc.subject professional competence uk_UA
dc.subject readiness uk_UA
dc.subject readiness for associative teaching of the foreign languages to young learners uk_UA
dc.subject.classification 373.3.091.33:378–028.22:81’243(072) uk_UA
dc.title Теоретичні і методичні основи підготовки майбутніх учителів до асоціативного навчання іноземних мов учнів початкової школи. uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу