DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/65
Title: Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин
Authors: Касьянов, Дмитро Володимирович
Keywords: формування
ідеологія
культура
підприємець
підприємницька діяльність
управління
освіта
виховання
ринкові відносини
трансформаційне суспільство
formation
ideology
culture
entrepreneur
business activity
administration
education, training, market relations, transformation society
training
market relations
transformation society
Issue Date: 2010
Publisher: НПУ імені М.Драгоманова
Citation: Касьянов, Дмитро Володимирович. Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Д. В. Касьянов ; наук. керівник В. М. Вашкевич ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 18 с.
Abstract: Проведено соціально-філософський аналіз формування та розвитку ідеології та культури підприємця в Україні у період утвердження ринкових відносин. Розкрито сутність підприємництва як способу організації виробництва, здійснення господарської діяльності. Визначено джерела зародження ринкових відносин в Україні, виявлено історичні та соціальні фактори, які обумовлюють становлення та розвиток особистісних ідеологем і культурологічних пріоритетів підприємців. Доведено, що поряд з позитивними морально-етичними характеристиками нерідко формуються суперечливі та навіть негативні якості особистості, наприклад, надмірне прагнення до влади й орієнтація на швидке збагачення. Розроблено оригінальну модель управління процесом формування позитивних морально-етичних характеристик сучасних підприємців.
The thesis presents the results of the social and philosophical analysis of formation and development of the entrepreneurial ideology and culture in Ukraine in the period of market relations. The essence of entrepreneurship is analyzed in the thesis as a way of management and business operation; it determines the origin of the market relations in Ukraine, historical and social factors which served as a precondition for development of personal ideology and cultural priorities of entrepreneurs. It is proved that along with the positive moral and ethical characteristics of a person, regrettably, contradictory and even negative traits, e.g. excessive desire to obtain power and get-rich-quick, are formed. The author elaborated the original control model over the development of the positive and moral and ethics traits of the modern entrepreneurs.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/65
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kasianov D. V..pdf290.62 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.