Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Касьянов, Дмитро Володимирович
dc.date.accessioned 2011-10-06T11:07:11Z
dc.date.available 2011-10-06T11:07:11Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Касьянов, Дмитро Володимирович. Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин : автореф. дис. ... канд. філософ. наук : 09.00.03 / Д. В. Касьянов ; наук. керівник В. М. Вашкевич ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2010. - 18 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/65
dc.description.abstract Проведено соціально-філософський аналіз формування та розвитку ідеології та культури підприємця в Україні у період утвердження ринкових відносин. Розкрито сутність підприємництва як способу організації виробництва, здійснення господарської діяльності. Визначено джерела зародження ринкових відносин в Україні, виявлено історичні та соціальні фактори, які обумовлюють становлення та розвиток особистісних ідеологем і культурологічних пріоритетів підприємців. Доведено, що поряд з позитивними морально-етичними характеристиками нерідко формуються суперечливі та навіть негативні якості особистості, наприклад, надмірне прагнення до влади й орієнтація на швидке збагачення. Розроблено оригінальну модель управління процесом формування позитивних морально-етичних характеристик сучасних підприємців. ru_RU
dc.description.abstract The thesis presents the results of the social and philosophical analysis of formation and development of the entrepreneurial ideology and culture in Ukraine in the period of market relations. The essence of entrepreneurship is analyzed in the thesis as a way of management and business operation; it determines the origin of the market relations in Ukraine, historical and social factors which served as a precondition for development of personal ideology and cultural priorities of entrepreneurs. It is proved that along with the positive moral and ethical characteristics of a person, regrettably, contradictory and even negative traits, e.g. excessive desire to obtain power and get-rich-quick, are formed. The author elaborated the original control model over the development of the positive and moral and ethics traits of the modern entrepreneurs. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject формування ru_RU
dc.subject ідеологія ru_RU
dc.subject культура ru_RU
dc.subject підприємець ru_RU
dc.subject підприємницька діяльність ru_RU
dc.subject управління ru_RU
dc.subject освіта ru_RU
dc.subject виховання ru_RU
dc.subject ринкові відносини ru_RU
dc.subject трансформаційне суспільство ru_RU
dc.subject formation ru_RU
dc.subject ideology ru_RU
dc.subject culture ru_RU
dc.subject entrepreneur ru_RU
dc.subject business activity ru_RU
dc.subject administration ru_RU
dc.subject education, training, market relations, transformation society ru_RU
dc.subject training ru_RU
dc.subject market relations ru_RU
dc.subject transformation society ru_RU
dc.subject.classification 32 [008+316.75] (043.3) ru_RU
dc.title Формування ідеології та культури українського підприємця в період утвердження ринкових відносин ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу