DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6087
Title: Формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики
Authors: Власенко, Катерина Володимирівна
Keywords: евристична діяльність
евристичні прийоми
евристичні ситуації
евристична задача
heuristic activities
heuristic methods
heuristic situations
heuristic task
Issue Date: 2004
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Власенко, Катерина Володимирівна. Формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / К. В. Власенко ; наук. кер. О. І. Скафа ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 19 с.
Abstract: У дисертації запропоновано науково обґрунтовану модель методичної системи формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики через актуалізацію евристичних ситуацій, в основі яких лежить евристична задача. Виявлено евристичні прийоми, методи та форми, що сприяють формуванню евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики. Встановлено психолого-педагогічні передумови формування евристичної діяльності учнів відповідного віку. Досліджено можливості застосування традиційних і сучасних засобів навчання в методиці організації та управління евристичною діяльністю учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики.
This dissertation suggests scientifically grounded model of system that forms methods op pupils’ heuristic activity in groups with profound study of mathematics at lesson of geometry by means of actualization of heuristic situations, which have in their basis tasks. Heuristic methods and forms that favor the formation of pupils’ heuristic activity at geometry lessons were revealed. Psychological and pedagogical premises of formation pupils’ heuristic activity of appropriate age were found. Possibilities of application of organization and management of pupils’ heuristic activity in groups with profound study of mathematics at geometry lessons were investigated.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6087
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vlasenko.pdf298.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.