Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Власенко, Катерина Володимирівна
dc.date.accessioned 2014-12-15T11:00:13Z
dc.date.available 2014-12-15T11:00:13Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Власенко, Катерина Володимирівна. Формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / К. В. Власенко ; наук. кер. О. І. Скафа ; Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2004. - 19 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6087
dc.description.abstract У дисертації запропоновано науково обґрунтовану модель методичної системи формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики через актуалізацію евристичних ситуацій, в основі яких лежить евристична задача. Виявлено евристичні прийоми, методи та форми, що сприяють формуванню евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики. Встановлено психолого-педагогічні передумови формування евристичної діяльності учнів відповідного віку. Досліджено можливості застосування традиційних і сучасних засобів навчання в методиці організації та управління евристичною діяльністю учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики. uk_UA
dc.description.abstract This dissertation suggests scientifically grounded model of system that forms methods op pupils’ heuristic activity in groups with profound study of mathematics at lesson of geometry by means of actualization of heuristic situations, which have in their basis tasks. Heuristic methods and forms that favor the formation of pupils’ heuristic activity at geometry lessons were revealed. Psychological and pedagogical premises of formation pupils’ heuristic activity of appropriate age were found. Possibilities of application of organization and management of pupils’ heuristic activity in groups with profound study of mathematics at geometry lessons were investigated. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject евристична діяльність uk_UA
dc.subject евристичні прийоми uk_UA
dc.subject евристичні ситуації uk_UA
dc.subject евристична задача uk_UA
dc.subject heuristic activities uk_UA
dc.subject heuristic methods uk_UA
dc.subject heuristic situations uk_UA
dc.subject heuristic task uk_UA
dc.subject.classification 371.32:514.1 uk_UA
dc.title Формування прийомів евристичної діяльності учнів на уроках геометрії в класах з поглибленим вивченням математики uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу