DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6001
Title: Формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації
Authors: Цуруль, Ольга Анатоліївна
Keywords: формування біологічних понять
надорганізмові рівні організації
система
системно-структурний аналіз
модель
пізнавальна діяльність
система завдань
overorganismic levels of organization
system
system-structural analysis
model
cognitive activity
tasks’ system
Issue Date: 2003
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Цуруль, Ольга Анатоліївна. Формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Цуруль ; наук. кер. І. В. Мороз ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. – 23 с.
Abstract: У дисертації досліджується проблема формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації. Визначено специфіку біологічних понять про надорганізмові рівні організації у навчальному пізнанні. Виявлено методичні умови ефективного формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації. На основі поєднання понятійних знань формального і діяльнісного характеру 21 розроблено критерії та рівні сформованості біологічних понять про надорганізмові рівні організації. Обґрунтовано концептуальні положення та виконано педагогічне проектування моделі процесу формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації. Розроблено відповідну систему знань та вмінь учнів 6-7 класів. Визначено методичний засіб організації пізнавальної діяльності учнів при формуванні біологічних понять про надорганізмові рівні організації – систему завдань та розроблено типологію пізнавальних завдань, що її утворюють.
The research is dedicated to the problem of the formation of biology notions about overorganismic levels of organization for pupils of 6-7 forms of the secondary school. The specificity of the biology notions about overorganismic levels of organization has been determined. In the process of investigation the methodical conditions of the formation of biology notions about overorganismic levels of organization have been detected. The criteria and levels of development of the notions about overorganismic levels of organization were worked out on the basis of the unification the formal and active conceptual knowledge. The conception principles have been substantiated and the model of process of formation of the biology notions about overorganismic levels of organization for pupils of 6-7 forms has been projected. The system of overorganismic levels of organization knowledge and abilities of pupils of 6-7 forms was established. The methodical means of the organization of cognitive activity were determined, namely the system of tasks and their typology was established.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6001
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tsurul.pdf281.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.