Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Цуруль, Ольга Анатоліївна
dc.date.accessioned 2014-11-20T10:19:18Z
dc.date.available 2014-11-20T10:19:18Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation Цуруль, Ольга Анатоліївна. Формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації : автореферат дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Цуруль ; наук. кер. І. В. Мороз ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2003. – 23 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/6001
dc.description.abstract У дисертації досліджується проблема формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації. Визначено специфіку біологічних понять про надорганізмові рівні організації у навчальному пізнанні. Виявлено методичні умови ефективного формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації. На основі поєднання понятійних знань формального і діяльнісного характеру 21 розроблено критерії та рівні сформованості біологічних понять про надорганізмові рівні організації. Обґрунтовано концептуальні положення та виконано педагогічне проектування моделі процесу формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації. Розроблено відповідну систему знань та вмінь учнів 6-7 класів. Визначено методичний засіб організації пізнавальної діяльності учнів при формуванні біологічних понять про надорганізмові рівні організації – систему завдань та розроблено типологію пізнавальних завдань, що її утворюють. uk_UA
dc.description.abstract The research is dedicated to the problem of the formation of biology notions about overorganismic levels of organization for pupils of 6-7 forms of the secondary school. The specificity of the biology notions about overorganismic levels of organization has been determined. In the process of investigation the methodical conditions of the formation of biology notions about overorganismic levels of organization have been detected. The criteria and levels of development of the notions about overorganismic levels of organization were worked out on the basis of the unification the formal and active conceptual knowledge. The conception principles have been substantiated and the model of process of formation of the biology notions about overorganismic levels of organization for pupils of 6-7 forms has been projected. The system of overorganismic levels of organization knowledge and abilities of pupils of 6-7 forms was established. The methodical means of the organization of cognitive activity were determined, namely the system of tasks and their typology was established. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова uk_UA
dc.subject формування біологічних понять uk_UA
dc.subject надорганізмові рівні організації uk_UA
dc.subject система uk_UA
dc.subject системно-структурний аналіз uk_UA
dc.subject модель uk_UA
dc.subject пізнавальна діяльність uk_UA
dc.subject система завдань uk_UA
dc.subject overorganismic levels of organization uk_UA
dc.subject system uk_UA
dc.subject system-structural analysis uk_UA
dc.subject model uk_UA
dc.subject cognitive activity uk_UA
dc.subject tasks’ system uk_UA
dc.subject.classification 372. 857 uk_UA
dc.title Формування в учнів 6-7 класів біологічних понять про надорганізмові рівні організації uk_UA
dc.type Other uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу