DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4917
Title: Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі фортепіанної підготовки вчителів музики
Authors: Чжан, Цзе
Keywords: методика
методи
вчитель музики
модель формування вмінь художньо-педагогічного аналізу
педагогічні умови
художньо- педагогічний аналіз
уміння художньо-педагогічного аналізу музичних творів
method
methods
music teacher
the model of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis
pedagogical conditions
artistic and pedagogical analysis
the ability to artistic and pedagogical analysis of music pieces
Issue Date: 2013
Publisher: Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова
Citation: Чжан Цзе. Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чжан Цзе ; наук. керівник О. П. Щолокова ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 20 с.
Abstract: Роботу присвячено теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики. Розроблено та обґрунтовано принципи, педагогічні умови формування вмінь художньо-педагогічного 20 аналізу музичних творів. Створена в дослідженні модель формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики розкрила взаємозв’язки мотиваційно-ціннісного, емоційно-когнітивного та діяльнісно-творчого компонентів, дозволила обґрунтувати критерії, показники та рівні сформованості означених умінь. Розроблено та перевірено методику формування вмінь художньо- педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики. Доведено, що її ефективність залежить від забезпечення наступних педагогічних умов: цілеспрямованого педагогічного керівництва процесом формування вмінь художньо-педагогічного аналізу, опори на життєвий і художній досвід студентів, досягнення діалогових засад взаємодії викладача та студента в процесі художньо-аналітичної діяльності, забезпечення інтеграції мистецьких знань в процесі фортепіанної підготовки, а також методів (мотиваційних, пізнавальних, інтерактивних), що сприяють успішному набуттю студентами вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів.
The work is devoted to theoretical and experimental study of the problem of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training of music teachers. The principles, pedagogical conditions of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces formation were developed and determined. The model of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training 22 of music teachers established in this study revealed the correlation between the motivational-value, emotional-cognitive and action-creative components and allowed to determine the criteria, indicators and levels of the aforementioned abilities. The method of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training of music teachers was developed and tested. It was proved that its effectiveness depends on the provision of the following pedagogical conditions: goal-oriented educational guidance of the process of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis, support of the students’ life and artistic experience, achievement of the principles of the dialog interaction between a teacher and a student in the artistic and analytical activities, and provision of the integration of artistic knowledge in the process of the piano training, and methods (motivational, cognitive, interactive) contributing to the successful acquisition of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces by students.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4917
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zhang Jie.pdf298.11 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.