Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі фортепіанної підготовки вчителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чжан, Цзе
dc.date.accessioned 2014-04-02T07:47:39Z
dc.date.available 2014-04-02T07:47:39Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Чжан Цзе. Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Чжан Цзе ; наук. керівник О. П. Щолокова ; М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2013. - 20 с.
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4917
dc.description.abstract Роботу присвячено теоретико-експериментальному дослідженню проблеми формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики. Розроблено та обґрунтовано принципи, педагогічні умови формування вмінь художньо-педагогічного 20 аналізу музичних творів. Створена в дослідженні модель формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики розкрила взаємозв’язки мотиваційно-ціннісного, емоційно-когнітивного та діяльнісно-творчого компонентів, дозволила обґрунтувати критерії, показники та рівні сформованості означених умінь. Розроблено та перевірено методику формування вмінь художньо- педагогічного аналізу музичних творів у процесі фортепіанної підготовки вчителів музики. Доведено, що її ефективність залежить від забезпечення наступних педагогічних умов: цілеспрямованого педагогічного керівництва процесом формування вмінь художньо-педагогічного аналізу, опори на життєвий і художній досвід студентів, досягнення діалогових засад взаємодії викладача та студента в процесі художньо-аналітичної діяльності, забезпечення інтеграції мистецьких знань в процесі фортепіанної підготовки, а також методів (мотиваційних, пізнавальних, інтерактивних), що сприяють успішному набуттю студентами вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів. ru_RU
dc.description.abstract The work is devoted to theoretical and experimental study of the problem of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training of music teachers. The principles, pedagogical conditions of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces formation were developed and determined. The model of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training 22 of music teachers established in this study revealed the correlation between the motivational-value, emotional-cognitive and action-creative components and allowed to determine the criteria, indicators and levels of the aforementioned abilities. The method of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces in the process of the piano training of music teachers was developed and tested. It was proved that its effectiveness depends on the provision of the following pedagogical conditions: goal-oriented educational guidance of the process of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis, support of the students’ life and artistic experience, achievement of the principles of the dialog interaction between a teacher and a student in the artistic and analytical activities, and provision of the integration of artistic knowledge in the process of the piano training, and methods (motivational, cognitive, interactive) contributing to the successful acquisition of abilities to the artistic and pedagogical analysis of music pieces by students. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.П.Драгоманова ru_RU
dc.subject методика ru_RU
dc.subject методи ru_RU
dc.subject вчитель музики ru_RU
dc.subject модель формування вмінь художньо-педагогічного аналізу ru_RU
dc.subject педагогічні умови ru_RU
dc.subject художньо- педагогічний аналіз ru_RU
dc.subject уміння художньо-педагогічного аналізу музичних творів ru_RU
dc.subject method ru_RU
dc.subject methods ru_RU
dc.subject music teacher ru_RU
dc.subject the model of formation of abilities to the artistic and pedagogical analysis ru_RU
dc.subject pedagogical conditions ru_RU
dc.subject artistic and pedagogical analysis ru_RU
dc.subject the ability to artistic and pedagogical analysis of music pieces ru_RU
dc.subject.classification 378.6:37.016:786.2.071.2(043.3) ru_RU
dc.title Формування вмінь художньо-педагогічного аналізу музичних творів в процесі фортепіанної підготовки вчителів музики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу