DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 33 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21977
Title: Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом
Other Titles: The Peculiarities of Sport Recreation Activities of Pre-School Children and Autism Spectrum Disorders
Authors: Породько, М. І.
Keywords: система фізкультурно-оздоровчої роботи
діти дошкільного віку з аутистичним спектром порушень
корекційна робота
the system of sport recreation activities
pre-school children with autism spectrum disorders
corrective work
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Породько, М. І. Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом / М. І. Породько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 53-58.
Abstract: У статті розкрито поняття системи фізкультурно-оздоровчої роботи та особливості її застосування з дітьми дошкільного віку з аутистичним спектром порушень в дошкільному навчальному закладі та сім’ї. Описано зміст таких основних форм роботи, як ранкова гімнастика, заняття з фізичної культури, фізкультхвилинки і паузи, загартовуючі процедури та інше. Охарактеризовано етап прогностичного визначення можливостей дітей зі спектром аутистичних порушень та включення в нього дослідження особливостей стану організму дитини та її фізичного розвитку. Визначено основні завдання фізкультурно-оздоровчої роботи та особливості проведення і поєднання її з психолого-педагогічними особливостями дитини з аутистичним спектром порушень та включення в індивідуальну корекційну програму. Описано загальні психофізичні порушення притаманні дітям з аутистичним спектром порушень.
The conception of sport recreation activities and the peculiarities of its implementation of pre-school children with autism spectrum disorders in preschool educational institution and families is revealed in the article. The basis of such main activities, as: morning exercises, physical educational (PE) lessons, break during physical educational lessons, tempering procedures and etc. is defined in the content. The stage of prognostic identifying opportunities of children with autism spectrum disorders and involving in it the peculiarities’ researching of the state condition of the child and his/ her physical development is characterized. The main tasks of sport recreation activities, the uniqueness of its implementation and connecting it with the psycho- pedagogical peculiarities of the child with autism spectrum disorders and containing it in the individual correctional program are defined. The main psycho- physical disorders that are characteristic feature of children with autism spectrum disorders are identified.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21977
Appears in Collections:Випуск 33

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
12 Porodko M. I..pdf349.32 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.