Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Породько, М. І.
dc.date.accessioned 2018-12-05T12:55:31Z
dc.date.available 2018-12-05T12:55:31Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Породько, М. І. Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом / М. І. Породько // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 33. – С. 53-58. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21977
dc.description.abstract У статті розкрито поняття системи фізкультурно-оздоровчої роботи та особливості її застосування з дітьми дошкільного віку з аутистичним спектром порушень в дошкільному навчальному закладі та сім’ї. Описано зміст таких основних форм роботи, як ранкова гімнастика, заняття з фізичної культури, фізкультхвилинки і паузи, загартовуючі процедури та інше. Охарактеризовано етап прогностичного визначення можливостей дітей зі спектром аутистичних порушень та включення в нього дослідження особливостей стану організму дитини та її фізичного розвитку. Визначено основні завдання фізкультурно-оздоровчої роботи та особливості проведення і поєднання її з психолого-педагогічними особливостями дитини з аутистичним спектром порушень та включення в індивідуальну корекційну програму. Описано загальні психофізичні порушення притаманні дітям з аутистичним спектром порушень. ua
dc.description.abstract The conception of sport recreation activities and the peculiarities of its implementation of pre-school children with autism spectrum disorders in preschool educational institution and families is revealed in the article. The basis of such main activities, as: morning exercises, physical educational (PE) lessons, break during physical educational lessons, tempering procedures and etc. is defined in the content. The stage of prognostic identifying opportunities of children with autism spectrum disorders and involving in it the peculiarities’ researching of the state condition of the child and his/ her physical development is characterized. The main tasks of sport recreation activities, the uniqueness of its implementation and connecting it with the psycho- pedagogical peculiarities of the child with autism spectrum disorders and containing it in the individual correctional program are defined. The main psycho- physical disorders that are characteristic feature of children with autism spectrum disorders are identified. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject система фізкультурно-оздоровчої роботи ua
dc.subject діти дошкільного віку з аутистичним спектром порушень ua
dc.subject корекційна робота ua
dc.subject the system of sport recreation activities ua
dc.subject pre-school children with autism spectrum disorders ua
dc.subject corrective work ua
dc.subject.classification 373.2.091.2:796.035:[616.896-053.4] ua
dc.title Особливості організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дітьми дошкільного віку з аутизмом ua
dc.title.alternative The Peculiarities of Sport Recreation Activities of Pre-School Children and Autism Spectrum Disorders ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу