DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти » Випуск 22 (27) ч. 1. »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18686
Title: Педагогічні умови розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики
Authors: Лю Цзін
Keywords: вокальний слух
підлітки
педагогічні умови
інтелектуальний розвиток
естетичні орієнтації
слухові уявлення
слуховий досвід
пізнавальна активність
vocal hearing
teenagers
pedagogical conditions
intellectual development
aesthetic orientations
auditory representations
auditory experience
cognitive activity
esthetic juvenile orientations
вокальный слух
подростки
педагогические условия
интеллектуальное развитие
эстетические ориентации
слуховые представления
слуховой опыт
познавательная активность
Issue Date: 2017
Publisher: Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Лю Цзін. Педагогічні умови розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики / Лю Цзін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 171-176.
Abstract: У статті запропоновано педагогічні умови, що забезпечують ефективність розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики з урахуванням соціально-психологічних процесів та факторів, які визначають вікові особливості учнів-підлітків; розвитку музичних здібностей у процесі виховання та навчання. Методика розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики розглядається автором з позицій становлення основ світогляду та розвитку їх особистості, спрямування до художньо-творчої самореалізації та реалізації естетичного потенціалу вокального слуху.
In the article the pedagogical conditions of development of teenagers’ vocal hearing in the process of learning music that are based on social and psychological processes and factors that determine the age characteristics of teenagers, development of musical abilities in the process of education and training have been offered. The methods of development of vocal hearing of teenagers in the process of learning music is considered by the author from the positions of foundation of their outlook and development of their personality in the direction of artistic and creative self-realization and realization of the aesthetic potential of vocal hearing.
В статье предложены педагогические условия, обеспечивающие эффективность развития вокального слуха подростков в процессе обучения музыке с учётом социально-психологических процессов и факторов, определяющих их возрастные особенности; развития музыкальных способностей в процессе воспитания и обучения. Методика развития вокального слуха подростков в процессе обучения музыке рассматривается автором с позиций становления основ мировоззрения и развития их личности, направленности к художественно-творческой самореализации и реализации эстетического потенциала вокального слуха.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18686
Appears in Collections:Випуск 22 (27) ч. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lyu Tsin.pdf303.97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.