У статті запропоновано педагогічні умови, що забезпечують ефективність
розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики з урахуванням соціально-психологічних процесів та факторів, які визначають вікові особливості учнів-підлітків; розвитку музичних здібностей у процесі виховання та навчання. Методика розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики розглядається автором з позицій становлення основ світогляду та розвитку їх особистості, спрямування до художньо-творчої самореалізації та реалізації естетичного потенціалу вокального слуху.
In the article the pedagogical conditions of development of teenagers’ vocal hearing in the process of learning music that are based on social and psychological processes and factors that determine the age characteristics of teenagers, development of musical abilities in the process of education and training have been offered. The methods of development of vocal hearing of teenagers in the process of learning music is considered by the author from the positions of foundation of their outlook and development of their personality in the direction of artistic and creative self-realization and realization of the aesthetic potential of vocal hearing.
В статье предложены педагогические условия, обеспечивающие эффективность
развития вокального слуха подростков в процессе обучения музыке с учётом социально-психологических процессов и факторов, определяющих их возрастные особенности; развития музыкальных способностей в процессе воспитания и обучения. Методика развития вокального слуха подростков в процессе обучения музыке рассматривается автором с позиций становления основ мировоззрения и развития их личности, направленности к художественно-творческой самореализации и реализации эстетического потенциала вокального слуха.