Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лю Цзін
dc.date.accessioned 2018-04-12T09:59:17Z
dc.date.available 2018-04-12T09:59:17Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Лю Цзін. Педагогічні умови розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики / Лю Цзін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 171-176. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18686
dc.description.abstract У статті запропоновано педагогічні умови, що забезпечують ефективність розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики з урахуванням соціально-психологічних процесів та факторів, які визначають вікові особливості учнів-підлітків; розвитку музичних здібностей у процесі виховання та навчання. Методика розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики розглядається автором з позицій становлення основ світогляду та розвитку їх особистості, спрямування до художньо-творчої самореалізації та реалізації естетичного потенціалу вокального слуху. ua
dc.description.abstract In the article the pedagogical conditions of development of teenagers’ vocal hearing in the process of learning music that are based on social and psychological processes and factors that determine the age characteristics of teenagers, development of musical abilities in the process of education and training have been offered. The methods of development of vocal hearing of teenagers in the process of learning music is considered by the author from the positions of foundation of their outlook and development of their personality in the direction of artistic and creative self-realization and realization of the aesthetic potential of vocal hearing. ua
dc.description.abstract В статье предложены педагогические условия, обеспечивающие эффективность развития вокального слуха подростков в процессе обучения музыке с учётом социально-психологических процессов и факторов, определяющих их возрастные особенности; развития музыкальных способностей в процессе воспитания и обучения. Методика развития вокального слуха подростков в процессе обучения музыке рассматривается автором с позиций становления основ мировоззрения и развития их личности, направленности к художественно-творческой самореализации и реализации эстетического потенциала вокального слуха. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject вокальний слух ua
dc.subject підлітки ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject інтелектуальний розвиток ua
dc.subject естетичні орієнтації ua
dc.subject слухові уявлення ua
dc.subject слуховий досвід ua
dc.subject пізнавальна активність ua
dc.subject vocal hearing ua
dc.subject teenagers ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject intellectual development ua
dc.subject aesthetic orientations ua
dc.subject auditory representations ua
dc.subject auditory experience ua
dc.subject cognitive activity ua
dc.subject esthetic juvenile orientations ua
dc.subject вокальный слух ua
dc.subject подростки ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject интеллектуальное развитие ua
dc.subject эстетические ориентации ua
dc.subject слуховые представления ua
dc.subject слуховой опыт ua
dc.subject познавательная активность ua
dc.subject.classification 37.016:784-053.6 ua
dc.title Педагогічні умови розвитку вокального слуху підлітків у процесі навчання музики ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу