DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти »

Випуск 22 (27) ч. 1. : [39] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 39
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Саморегуляція музично-виконавських дій як інтегративна властивість особистості майбутнього вчителя мзузикиСунь Сінь
2017Перспективне слухове мислення як основа виконавської діяльності музиканта-інструменталістаСоколова, О. В.
20171. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника.-
2017Методи розвитку творчої уяви майбутніх учителів на індивідуальних заняттях з фортепіаноЗгурська, Н. М.; Василенко, Н. А.
2017Розкриття художнього образу музичного твору на заняттях з фортепіаноЗаря, Л. О.
2017Ретроспективний аналіз львівської гобойної школи в контексті мистецьких традицій ЄвропиЗакопець, Л. М.
2017Теоретичне моделювання освітнього процесу в класі саксофону позашкільних спеціалізованих закладівЯн Яньчі
2017Спів як соціокультурний феноменВасиленко, Л. М
2017Культурологічні засади вищої митецької освітиТушева, В. В.
2017Етномистецька компетентність особистості : зміст і структура феноменуЦяо Цжи
2017Особливості формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовкиСюй Фейфей
2017Деякі питання розвитку співацьких навичок студентів у психолого-фізіологічному аспектіСтеценко, І. О
2017Науково-методологічні підходи дослідження художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва і хореографіїСтепанова, Л. В.
2017Світоглядна спрямованість фахової підготовки вчителя мистецьких дисциплінЩолокова, О. П.
2017Еволюція науково-методичних підходів у системі фортепіанного навчанняЩербініна, О. М.
2017Професійні переконання майбутніх вчителів мистецьких дисциплін : методологічний аспектРостовська, Ю. О.
2017Педагогічне керування як технологія забезпечення ефективності навчальної взаємодії у класі фортепіаноРевенчук, В. В.
2017Интонационные стратегии погружения в восприятие музыкиРева, В. П.
2017Крос-навчальна інтеграція когнітивних процесів у виконавському досвіді майбутніх учителів хореографічних та музичних дисциплінРеброва, О. Є.
2017Педагогічні умови організації методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходуПроворова, Є. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 39