DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 14. Теорія і методика мистецької освіти »

Випуск 22 (27) ч. 1. : [38] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 38
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Перспективне слухове мислення як основа виконавської діяльності музиканта-інструменталістаСоколова, О. В.
20171. Титульна сторінка. 2. Зміст збірника.-
2017Методи розвитку творчої уяви майбутніх учителів на індивідуальних заняттях з фортепіаноЗгурська, Н. М.; Василенко, Н. А.
2017Розкриття художнього образу музичного твору на заняттях з фортепіаноЗаря, Л. О.
2017Ретроспективний аналіз львівської гобойної школи в контексті мистецьких традицій ЄвропиЗакопець, Л. М.
2017Теоретичне моделювання освітнього процесу в класі саксофону позашкільних спеціалізованих закладівЯн Яньчі
2017Спів як соціокультурний феноменВасиленко, Л. М
2017Культурологічні засади вищої митецької освітиТушева, В. В.
2017Етномистецька компетентність особистості : зміст і структура феноменуЦяо Цжи
2017Особливості формування виконавської уваги майбутнього вчителя музики в процесі фортепіанної підготовкиСюй Фейфей
2017Деякі питання розвитку співацьких навичок студентів у психолого-фізіологічному аспектіСтеценко, І. О
2017Науково-методологічні підходи дослідження художньо-герменевтичної компетентності магістрів музичного мистецтва і хореографіїСтепанова, Л. В.
2017Світоглядна спрямованість фахової підготовки вчителя мистецьких дисциплінЩолокова, О. П.
2017Еволюція науково-методичних підходів у системі фортепіанного навчанняЩербініна, О. М.
2017Професійні переконання майбутніх вчителів мистецьких дисциплін : методологічний аспектРостовська, Ю. О.
2017Педагогічне керування як технологія забезпечення ефективності навчальної взаємодії у класі фортепіаноРевенчук, В. В.
2017Интонационные стратегии погружения в восприятие музыкиРева, В. П.
2017Крос-навчальна інтеграція когнітивних процесів у виконавському досвіді майбутніх учителів хореографічних та музичних дисциплінРеброва, О. Є.
2017Педагогічні умови організації методичної підготовки майбутніх учителів музики на засадах праксеологічного підходуПроворова, Є. М.
2017Цілісність особистості в контексті міждисциплінарної інтеграції у вищій мистецькій освітіОлексюк, О. М.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 38