У статті розкрито педагогічні умови процесу формування мотивації до музично-
викладацької діяльності студентів педагогічних коледжів. Розглянуто попередній доробок науковців з даної тематики. Визначено педагогічні умови процесу успішного формування мотивації до професійної діяльності педагогів музикантів. Серед них: керування процесом формування мотивації студентів до музично-педагогічної діяльності; підвищення рівнів музично-теоретичної обізнаності в галузі музичної педагогіки; створення ситуацій успіху в процесі реалізації творчого потенціалу студентів; забезпечення рефлективності та самоактуалізації у процесі вивчення музичних творів; Та проаналізовано, кожну з них окремо з
точки зору успішного розвитку мотивації до музично-викладацької діяльності.
The article reveals pedagogical conditions of motivation’s formation to musicalpedagogical
activity of students from pedagogical colleges. Scientists’ preliminary potential was
reviewed on the subject. Pedagogical conditions for a successful process of motivation’s formation to professional activity of teachers – musicians were identified. Among them: managing the process of forming students’ motivation to musical-pedagogical activity; levels of music theory awareness in the field of music education were increased; the creation of situations of success in the process of realization of creative potential of students; providing the reflectivity and selfactualization in the process of studying musical works. Each of them were analyzed separately from the point of view of the successful development of motivation to musical teaching.
В статье раскрыто педагогические условия процесса формирования мотивации к
музыкально-преподавательской деятельности студентов педагогических колледжей. Рассмотрены предыдущие наработки ученых по данной тематике. Определены педагогические условия процесса успешного формирования мотивации к профессиональной деятельности педагогов музыкантов. Среди них: управление процессом формирования мотивации студентов к музыкально-педагогической деятельности; повышение уровня музыкально-теоретической осведомленности в области музыкальной педагогики; создание ситуаций успеха в процессе реализации творческого потенциала студентов; обеспечение
рефлективности и самоактуализации в процессе изучения музыкальных произведений; И проанализированы, каждую из них в отдельности с точки зрения успешного развития мотивации к музыкально-преподавательской деятельности.