Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічні умови формування мотивації студентів педагогічних коледжів до музично-викладацької діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоменко, Л. В.
dc.date.accessioned 2018-04-11T11:57:51Z
dc.date.available 2018-04-11T11:57:51Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation Хоменко, Л. В. Педагогічні умови формування мотивації студентів педагогічних коледжів до музично-викладацької діяльності / Л. В. Хоменко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2017. – Вип. 22 (27), ч. 1. – С. 176–182. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18670
dc.description.abstract У статті розкрито педагогічні умови процесу формування мотивації до музично- викладацької діяльності студентів педагогічних коледжів. Розглянуто попередній доробок науковців з даної тематики. Визначено педагогічні умови процесу успішного формування мотивації до професійної діяльності педагогів музикантів. Серед них: керування процесом формування мотивації студентів до музично-педагогічної діяльності; підвищення рівнів музично-теоретичної обізнаності в галузі музичної педагогіки; створення ситуацій успіху в процесі реалізації творчого потенціалу студентів; забезпечення рефлективності та самоактуалізації у процесі вивчення музичних творів; Та проаналізовано, кожну з них окремо з точки зору успішного розвитку мотивації до музично-викладацької діяльності. ua
dc.description.abstract The article reveals pedagogical conditions of motivation’s formation to musicalpedagogical activity of students from pedagogical colleges. Scientists’ preliminary potential was reviewed on the subject. Pedagogical conditions for a successful process of motivation’s formation to professional activity of teachers – musicians were identified. Among them: managing the process of forming students’ motivation to musical-pedagogical activity; levels of music theory awareness in the field of music education were increased; the creation of situations of success in the process of realization of creative potential of students; providing the reflectivity and selfactualization in the process of studying musical works. Each of them were analyzed separately from the point of view of the successful development of motivation to musical teaching. ua
dc.description.abstract В статье раскрыто педагогические условия процесса формирования мотивации к музыкально-преподавательской деятельности студентов педагогических колледжей. Рассмотрены предыдущие наработки ученых по данной тематике. Определены педагогические условия процесса успешного формирования мотивации к профессиональной деятельности педагогов музыкантов. Среди них: управление процессом формирования мотивации студентов к музыкально-педагогической деятельности; повышение уровня музыкально-теоретической осведомленности в области музыкальной педагогики; создание ситуаций успеха в процессе реализации творческого потенциала студентов; обеспечение рефлективности и самоактуализации в процессе изучения музыкальных произведений; И проанализированы, каждую из них в отдельности с точки зрения успешного развития мотивации к музыкально-преподавательской деятельности. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мотивація ua
dc.subject педагогічні умови ua
dc.subject педагогічне керування ua
dc.subject музично-теоретична обізнаність ua
dc.subject педагогічна спрямованість ua
dc.subject самовиховання ua
dc.subject самопізнання ua
dc.subject motivation ua
dc.subject pedagogical conditions ua
dc.subject pedagogical management ua
dc.subject music theory knowledge ua
dc.subject pedagogical orientation ua
dc.subject self-education ua
dc.subject self-knowledge ua
dc.subject мотивация ua
dc.subject педагогические условия ua
dc.subject педагогическое управления ua
dc.subject музыкально-теоретическая осведомленность ua
dc.subject педагогическая направленность ua
dc.subject самовоспитание ua
dc.subject самопознание ua
dc.subject.classification 377.36:78 ua
dc.title Педагогічні умови формування мотивації студентів педагогічних коледжів до музично-викладацької діяльності ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу