DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17179
Title: Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку
Authors: Шульженко, Д. І.
Keywords: діти з затримкою психічного розвитку
тип школи
інклюзивна форма освіти
чинники соціалізації
рівні емоційної регуляції
дети с задержкой психического развития
тип школы
инклюзивная форма образования
факторы социализации
уровни эмоциональной регуляции
children with mental retardation
type of school
inclusive form of education
socialization factors
levels of emotional regulation
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Шульженко, Д. І. Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку / Д. І. Шульженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 415-420.
Abstract: В статті представлені результати кореляційного аналізу емпіричного дослідження емоційної регуляції учнів із затримкою психічного розвитку як чинника їх успішної соціалізації в умовах інклюзивної форми освіти.
В статье представлены результаты корреляционного анализа эмпирического исследования эмоциональной регуляции учеников с задержкой психического развития как фактора их успешной социализации в условиях инклюзивной формы образования.
The paper presents the results of correlation analysis of empirical studies of emotional regulation pupils with mental retardation as a factor in their successful socialization in inclusive form of education.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17179
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shul'zhenko.pdf348.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.