Electronic Dragomanov Ukrainian
State University Repository

Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Шульженко, Д. І.
dc.date.accessioned 2017-12-19T11:13:38Z
dc.date.available 2017-12-19T11:13:38Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Шульженко, Д. І. Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку / Д. І. Шульженко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 415-420. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17179
dc.description.abstract В статті представлені результати кореляційного аналізу емпіричного дослідження емоційної регуляції учнів із затримкою психічного розвитку як чинника їх успішної соціалізації в умовах інклюзивної форми освіти. ua
dc.description.abstract В статье представлены результаты корреляционного анализа эмпирического исследования эмоциональной регуляции учеников с задержкой психического развития как фактора их успешной социализации в условиях инклюзивной формы образования. ua
dc.description.abstract The paper presents the results of correlation analysis of empirical studies of emotional regulation pupils with mental retardation as a factor in their successful socialization in inclusive form of education. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject діти з затримкою психічного розвитку ua
dc.subject тип школи ua
dc.subject інклюзивна форма освіти ua
dc.subject чинники соціалізації ua
dc.subject рівні емоційної регуляції ua
dc.subject дети с задержкой психического развития ua
dc.subject тип школы ua
dc.subject инклюзивная форма образования ua
dc.subject факторы социализации ua
dc.subject уровни эмоциональной регуляции ua
dc.subject children with mental retardation ua
dc.subject type of school ua
dc.subject inclusive form of education ua
dc.subject socialization factors ua
dc.subject levels of emotional regulation ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Особливості інклюзивної форми освіти учнів із затримкою психічного розвитку ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics