DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17080
Title: Критерії та показники сформованості словотворчої компоненти мовленнєвої діяльності у дошкільників із ТПМ
Authors: Савінова, Н. В.
Keywords: мовленнєва діяльність
діти з тяжкими порушеннями мовлення
критерії
показники
рівні сформованості словотворчої компоненти
речевая деятельность
дети с тяжелыми нарушениями речи
показатели
уровни сформированности словообразовательной компоненты
критерии
speech activity
children with severe speech disorders
criteria
indicators
levels of formed components derivational
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Савінова, Н. В. Критерії та показники сформованості словотворчої компоненти мовленнєвої діяльності у дошкільників із ТПМ / Н. В. Савінова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 212-218.
Abstract: У статті автор презентує критеріальну структуру та систему показників визначення рівнів сформованості словотворчої компоненти мовленнєвої діяльності у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення.
В статье автор представляет критериальную структуру и систему показателей определения уровней сформированности словообразовательной компоненты речевой деятельности у детей с тяжелыми нарушениями речи.
The author presents a criterial structure and system parameters determine the levels of formation of formative components of speech activity in children with severe speech disorders.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17080
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Savinova.pdf424.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.