Electronic National Pedagogical
Dragomanov University Repository

Критерії та показники сформованості словотворчої компоненти мовленнєвої діяльності у дошкільників із ТПМ

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Савінова, Н. В.
dc.date.accessioned 2017-12-13T09:26:49Z
dc.date.available 2017-12-13T09:26:49Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Савінова, Н. В. Критерії та показники сформованості словотворчої компоненти мовленнєвої діяльності у дошкільників із ТПМ / Н. В. Савінова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 212-218. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/17080
dc.description.abstract У статті автор презентує критеріальну структуру та систему показників визначення рівнів сформованості словотворчої компоненти мовленнєвої діяльності у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення. ua
dc.description.abstract В статье автор представляет критериальную структуру и систему показателей определения уровней сформированности словообразовательной компоненты речевой деятельности у детей с тяжелыми нарушениями речи. ua
dc.description.abstract The author presents a criterial structure and system parameters determine the levels of formation of formative components of speech activity in children with severe speech disorders. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject мовленнєва діяльність ua
dc.subject діти з тяжкими порушеннями мовлення ua
dc.subject критерії ua
dc.subject показники ua
dc.subject рівні сформованості словотворчої компоненти ua
dc.subject речевая деятельность ua
dc.subject дети с тяжелыми нарушениями речи ua
dc.subject показатели ua
dc.subject уровни сформированности словообразовательной компоненты ua
dc.subject критерии ua
dc.subject speech activity ua
dc.subject children with severe speech disorders ua
dc.subject criteria ua
dc.subject indicators ua
dc.subject levels of formed components derivational ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Критерії та показники сформованості словотворчої компоненти мовленнєвої діяльності у дошкільників із ТПМ ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account