DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16865
Title: Особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку
Authors: Голуб, Н. М.
Keywords: сукцесивний та симультанний аналіз і синтез
дитячий церебральний параліч
затримка психічного розвитку
загальне недорозвинення мовлення
порушення писемного мовлення
сукцессивный и симультанный анализ и синтез
детский церебральный паралич
задержка психического развития
общее недоразвитие речи
нарушения письменной речи
successive and simultaneous analysis and synthesis
infantile cerebral palsy
mental retardation
general underdevelopment of speech
writing disorder
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Голуб, Н. М. Особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку / Н. М. Голуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 47-52.
Abstract: У статті розглянуто особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з психо-мовленнєвими порушеннями при виконанні ними письмових завдань на встановлення правильної послідовності букв і складів у слові, слів у реченні, речень і окремих фрагментів у тексті.
В статье рассмотрены особенности сукцессивного и симультанного анализа и синтеза у младших школьников с психо-речевыми нарушениями при выполнении ими письменных заданий на установление правильной последовательности букв и слогов в слове, слов в предложении, предложений и отдельных фрагментов в тексте.
The article deals with successive and simultaneous analysis and synthesis particularities in primary school children with psycho-speech disorders in the process of performing writing tasks the objective of which is to reestablish the correct order of letters and syllables in a word, of words in a sentence, of sentences, and of several sense bearing fragments in the text.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16865
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golub N.pdf354.8 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.