ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Голуб, Н. М. | |
dc.date.accessioned | 2017-12-06T08:43:59Z | |
dc.date.available | 2017-12-06T08:43:59Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Голуб, Н. М. Особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку / Н. М. Голуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 47-52. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16865 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з психо-мовленнєвими порушеннями при виконанні ними письмових завдань на встановлення правильної послідовності букв і складів у слові, слів у реченні, речень і окремих фрагментів у тексті. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассмотрены особенности сукцессивного и симультанного анализа и синтеза у младших школьников с психо-речевыми нарушениями при выполнении ими письменных заданий на установление правильной последовательности букв и слогов в слове, слов в предложении, предложений и отдельных фрагментов в тексте. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with successive and simultaneous analysis and synthesis particularities in primary school children with psycho-speech disorders in the process of performing writing tasks the objective of which is to reestablish the correct order of letters and syllables in a word, of words in a sentence, of sentences, and of several sense bearing fragments in the text. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | сукцесивний та симультанний аналіз і синтез | ua |
dc.subject | дитячий церебральний параліч | ua |
dc.subject | затримка психічного розвитку | ua |
dc.subject | загальне недорозвинення мовлення | ua |
dc.subject | порушення писемного мовлення | ua |
dc.subject | сукцессивный и симультанный анализ и синтез | ua |
dc.subject | детский церебральный паралич | ua |
dc.subject | задержка психического развития | ua |
dc.subject | общее недоразвитие речи | ua |
dc.subject | нарушения письменной речи | ua |
dc.subject | successive and simultaneous analysis and synthesis | ua |
dc.subject | infantile cerebral palsy | ua |
dc.subject | mental retardation | ua |
dc.subject | general underdevelopment of speech | ua |
dc.subject | writing disorder | ua |
dc.subject.classification | 376 | ua |
dc.title | Особливості сукцесивного та симультанного аналізу і синтезу в молодших школярів з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку | ua |
dc.type | Article | ua |