DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 23 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16864
Title: Текст як психолінгвістична одиниця діагностичної роботи порушень усного мовлення у дітей при дизартріях
Authors: Голуб, А. В.
Keywords: текст
категорії тексту
зв’язність
послідовність
логіко-смислова організація
структурні одиниці мовленнєвої діяльності
форми зовнішнього усного мовлення
категории текста
связность
последовательность
логико-смысловая организация
структурные единицы речевой деятельности
формы внешней устной речи
text
category text
coherence
consistency
logical semantic organization
the structural units of speech activity
forms of external speech
Issue Date: 2013
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Голуб, Н. М. Текст як психолінгвістична одиниця діагностичної роботи порушень усного мовлення у дітей при дизартріях / Н. М. Голуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 45-47.
Abstract: У даній статті розкривається поняття тексту через призму лінгвістичного та психолінгвістичного бачення, яке поглиблює знання про текст як форму усного мовлення, вербальний твір; текст розглядається як психолінгвістична одиниця діагностичної роботи порушень усного мовлення у дітей при дизартріях у контексті структурних одиниць мовленнєвої діяльності, а саме при дослідженні рівня смислового зв’язного мовлення (дослідження основних форм зовнішнього усного мовлення: діалогічного, монологічного та полілогічного (групового) як особливих видів реалізації мовленнєвої діяльності та дослідження текстових категорій: зв’язності, послідовності, логіко-смислової організації тексту).
В данной статье раскрывается понятие текста через призму лингвистического и психолингвистического видения, которое углубляет знания о тексте как форме устной речи, вербального произведения; текст рассматривается как психолингвистическая единица диагностической работы нарушений устной речи у детей при дизартриях в контексте структурных единиц речевой деятельности, а именно при исследовании уровня смысловой связной речи (исследование основных форм внешней устной речи: диалогической, монологической и полилогической (групповой) как особых видов реализации речевой деятельности; исследование текстовых категорий: связности, последовательности, логико-смысловой организации текста).
In this article the concept of the text through the prism of linguistic and psycholinguistic vision that deepens knowledge of text as a form of speech, verbal work, the text is considered as a unit of Psycholinguistic Diagnostics Work oral speech disorders in children with dysarthria in the context of structural units of speech activity, namely at study level semantic coherent speech and basic forms of external speech: dialogue, monologue and polilohichnoho (group) as special kinds of speech activity.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16864
Appears in Collections:Випуск 23

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Golub.pdf325.5 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.