Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Текст як психолінгвістична одиниця діагностичної роботи порушень усного мовлення у дітей при дизартріях

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Голуб, А. В.
dc.date.accessioned 2017-12-06T08:42:37Z
dc.date.available 2017-12-06T08:42:37Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Голуб, Н. М. Текст як психолінгвістична одиниця діагностичної роботи порушень усного мовлення у дітей при дизартріях / Н. М. Голуб // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 23. - С. 45-47. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16864
dc.description.abstract У даній статті розкривається поняття тексту через призму лінгвістичного та психолінгвістичного бачення, яке поглиблює знання про текст як форму усного мовлення, вербальний твір; текст розглядається як психолінгвістична одиниця діагностичної роботи порушень усного мовлення у дітей при дизартріях у контексті структурних одиниць мовленнєвої діяльності, а саме при дослідженні рівня смислового зв’язного мовлення (дослідження основних форм зовнішнього усного мовлення: діалогічного, монологічного та полілогічного (групового) як особливих видів реалізації мовленнєвої діяльності та дослідження текстових категорій: зв’язності, послідовності, логіко-смислової організації тексту). ua
dc.description.abstract В данной статье раскрывается понятие текста через призму лингвистического и психолингвистического видения, которое углубляет знания о тексте как форме устной речи, вербального произведения; текст рассматривается как психолингвистическая единица диагностической работы нарушений устной речи у детей при дизартриях в контексте структурных единиц речевой деятельности, а именно при исследовании уровня смысловой связной речи (исследование основных форм внешней устной речи: диалогической, монологической и полилогической (групповой) как особых видов реализации речевой деятельности; исследование текстовых категорий: связности, последовательности, логико-смысловой организации текста). ua
dc.description.abstract In this article the concept of the text through the prism of linguistic and psycholinguistic vision that deepens knowledge of text as a form of speech, verbal work, the text is considered as a unit of Psycholinguistic Diagnostics Work oral speech disorders in children with dysarthria in the context of structural units of speech activity, namely at study level semantic coherent speech and basic forms of external speech: dialogue, monologue and polilohichnoho (group) as special kinds of speech activity. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject текст ua
dc.subject категорії тексту ua
dc.subject зв’язність ua
dc.subject послідовність ua
dc.subject логіко-смислова організація ua
dc.subject структурні одиниці мовленнєвої діяльності ua
dc.subject форми зовнішнього усного мовлення ua
dc.subject категории текста ua
dc.subject связность ua
dc.subject последовательность ua
dc.subject логико-смысловая организация ua
dc.subject структурные единицы речевой деятельности ua
dc.subject формы внешней устной речи ua
dc.subject text ua
dc.subject category text ua
dc.subject coherence ua
dc.subject consistency ua
dc.subject logical semantic organization ua
dc.subject the structural units of speech activity ua
dc.subject forms of external speech ua
dc.subject.classification 376 ua
dc.title Текст як психолінгвістична одиниця діагностичної роботи порушень усного мовлення у дітей при дизартріях ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу