DSpace at library NPU Dragomanova » Автореферати та дисертації » Автореферати »
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1669
Title: | Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін |
Authors: | Волошко, Лариса Борисівна |
Keywords: | фізична реабілітація фахівці з фізичної реабілітації професійна компетентність медико-біологічні дисципліни технологія формування професійної компетентності physical rehabilitation specialists professional competence medicine- and biology-related subjects technology of forming professional competence |
Issue Date: | 2006 |
Publisher: | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова |
Citation: | Волошко, Лариса Борисівна. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Б. Волошко ; наук. кер. О. Г. Ярошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. |
Abstract: | Дисертація присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін. У результаті дослідження визначено структуру професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, обґрунтовано критерії, показники та рівні її сформованості; побудовано інтегративну модель формування професійної компетентності студентів; розкрито місце і роль медико-біологічних дисциплін у процесі підготовки фахівців з фізичної реабілітації.
Розроблено технологію формування професійної компетентності студентів у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін, розкрито її сутність, структуру, класифікаційні якісні ознаки, педагогічні умови реалізації: пролонговане застосування у процесі медико-біологічної підготовки групової навчальної діяльності студентів; їхнє спрямування на самооцінку досягнутого рівня професійної компетентності; подолання монодисциплінарного характеру професійної підготовки завдяки реалізації інтегративно-диференційованого підходу до вивчення медико-біологічних дисциплін. The dissertation is devoted to the problem of would-be physical rehabilitation specialists’ professional competence in the process of studying medicine and biology-related subjects. The dissertation provides a well-structured pattern for developing would-be physical rehabilitation specialists’ professional competence. In the course of research and fieldwork certain criteria and factors of professional competence of would-be physical rehabilitation specialists have been singled out and specified, which made it possible to characterize four levels of proficiency. Pedagogical technology of forming would-be physical rehabilitation specialists’ professional competence in the process of mastering medicine- and biology-related subjects has been developed and experimentally approved. Pedagogical prerequisites of its implementation were: systematic group classroom activities; orientation of students to self-assessment of the level of proficiency achieved; overcoming of monodisciplinary professional training owing to integrative and differentiated approach to studying medicine- and biology-related subjects. |
URI: | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1669 |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Voloshko.pdf | 282.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.