ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Волошко, Лариса Борисівна | |
dc.date.accessioned | 2012-11-04T20:44:55Z | |
dc.date.available | 2012-11-04T20:44:55Z | |
dc.date.issued | 2006 | |
dc.identifier.citation | Волошко, Лариса Борисівна. Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін: автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Л.Б. Волошко ; наук. кер. О. Г. Ярошенко ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2006. — 20 с. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/1669 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена проблемі формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін. У результаті дослідження визначено структуру професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації, обґрунтовано критерії, показники та рівні її сформованості; побудовано інтегративну модель формування професійної компетентності студентів; розкрито місце і роль медико-біологічних дисциплін у процесі підготовки фахівців з фізичної реабілітації. Розроблено технологію формування професійної компетентності студентів у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін, розкрито її сутність, структуру, класифікаційні якісні ознаки, педагогічні умови реалізації: пролонговане застосування у процесі медико-біологічної підготовки групової навчальної діяльності студентів; їхнє спрямування на самооцінку досягнутого рівня професійної компетентності; подолання монодисциплінарного характеру професійної підготовки завдяки реалізації інтегративно-диференційованого підходу до вивчення медико-біологічних дисциплін. | ru_RU |
dc.description.abstract | The dissertation is devoted to the problem of would-be physical rehabilitation specialists’ professional competence in the process of studying medicine and biology-related subjects. The dissertation provides a well-structured pattern for developing would-be physical rehabilitation specialists’ professional competence. In the course of research and fieldwork certain criteria and factors of professional competence of would-be physical rehabilitation specialists have been singled out and specified, which made it possible to characterize four levels of proficiency. Pedagogical technology of forming would-be physical rehabilitation specialists’ professional competence in the process of mastering medicine- and biology-related subjects has been developed and experimentally approved. Pedagogical prerequisites of its implementation were: systematic group classroom activities; orientation of students to self-assessment of the level of proficiency achieved; overcoming of monodisciplinary professional training owing to integrative and differentiated approach to studying medicine- and biology-related subjects. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ ім. М.П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | фізична реабілітація | ru_RU |
dc.subject | фахівці з фізичної реабілітації | ru_RU |
dc.subject | професійна компетентність | ru_RU |
dc.subject | медико-біологічні дисципліни | ru_RU |
dc.subject | технологія формування професійної компетентності | ru_RU |
dc.subject | physical rehabilitation specialists | ru_RU |
dc.subject | professional competence | ru_RU |
dc.subject | medicine- and biology-related subjects | ru_RU |
dc.subject | technology of forming professional competence | ru_RU |
dc.subject.classification | 378.09:796+378.147 | ru_RU |
dc.title | Формування професійної компетентності майбутніх фахівців з фізичної реабілітації у процесі вивчення медико-біологічних дисциплін | ru_RU |
dc.type | Other | ru_RU |