DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16419
Title: Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації
Authors: Тарасун, В. В.
Keywords: писемне мовлення
модель процесу породження
етапи
структурні компоненти
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Тарасун, В. В. Модель процесу породження писемного мовлення як особливої форми комунікації / В. В. Тарасун // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 95-102.
Abstract: У статті на рівні сучасної загальної і спеціальної психолого-педагогічної і психолінгвістичної науки висвітлені питання психології формування писемного мовлення у дітей. Визначено етапи і структурні компоненти авторської моделі процесу породження писемного висловлювання: І етап – мотиваційний, ІІ – етап внутрішнього плану (внутрішнього програмування) побудови писемного висловлювання; ІІІ – перехідний план висловлювання; ІV – зовнішній план висловлювання; V – перехідний: від внутрішнього мовлення до писемного мовлення, VІ – письмо як комунікація. Розроблена модель пропонується як підґрунтя для створення системи завдань для запобігання і корекції порушень письма.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16419
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Tarasun.pdf471.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.