DSpace at library NPU Dragomanova » Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова » Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія » Випуск 29 »

Please use this identifier to cite or link to this item: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16413
Title: Педагогічні вимоги до інклюзивної освіти дітей з аутистичними розладами
Authors: Рибченко, Л. К.
Keywords: аутизм
навчальні вимоги
навчальний заклад
соціальні послуги
педагоги
вчителі
інклюзивна освіта
загальноосвітнє середовище
асистент дитини
соціальна адаптація
аутизм
учебные требования
учебное заведение
социальные услуги
педагоги
учителя
инклюзивное образование
общеобразовательная среда
ассистент ребенка
социальная адаптация
autism
educational requirements
educational institutions
social services
educators
teachers
inclusive education
educational environment
an assistant child
social adaptation
Issue Date: 2015
Publisher: НПУ імені М. П. Драгоманова
Citation: Рибченко, Л. К. Педагогічні вимоги до інклюзивної освіти дітей з аутистичними розладами / Л. К. Рибченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 19 : Корекційна педагогіка та спеціальна психологія : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. - Вип. 29. - С. 83-88.
Abstract: В статті розглядається проблема інклюзивного навчання дітей, що мають аутичні розлади в загальноосвітньому середовище. Надані педагогічні вимоги до інклюзивної освіти дітей з аутистичними розладами. Здійснено аналіз комплексного і всеосяжного впровадження інклюзивної освіти дітей з аутистичними розладами в системі навчання в Україні. З’ясовані проблеми інклюзивної освіти першорядної важливості. Зазначено, що в Україні фахівцями Інституту корекційної педагогіки та психології Національного педагогічного університету ім. М.П.Драгоманова розроблена Навчальна програма курсу «Психолого–педагогічна робота з аутичними дітьми». Проаналізовано умови успішної адаптації дитини в інклюзивному середовищі школи. Наголошена необхідність створення адаптованого середовища для повноцінного включення дитини з аутизмом в навчальний процес. Обґрунтовано необхідність наявності асистента дитини при навчально – виховному процесі дитини з аутизмом в загальноосвітньому або інклюзивному закладі. Наводяться психологічні характеристики та обов'язки педагогів, що працюють з такими дітьми.
В статье рассматривается проблема инклюзивного обучения детей, имеющих аутичные расстройства в общеобразовательной среде. Автором рассматриваются педагогические требования к инклюзивному образованию детей с аутистическими расстройствами. Осуществлен анализ комплексного и всеобъемлющего внедрения инклюзивного образования детей с аутистическими расстройствами в системе обучения в Украине. Выяснены проблемы инклюзивного образования первостепенной важности. Указано, что в Украине специалистами Института коррекционной педагогики и психологии Национального педагогического университета имени Драгоманова разработана Учебная программа курса «Психолого–педагогическая работа с аутичными детьми». Проанализированы условия успешной адаптации ребенка в инклюзивной среде школы. Отмечена необходимость создания адаптированной среды для полноценного включения ребенка с аутизмом в учебный процесс. Обоснована необходимость наличия ассистента ребенка при учебно– воспитательном процессе ребенка с аутизмом в общеобразовательном или инклюзивном заведении. Приводятся психологические характеристики и обязанности педагогов, работающих с такими детьми.
The article deals with the problem of inclusive education of children with autistic disorder in the general education environment. The author considers the pedagogical requirements for inclusive education of children with autism spectrum disorders. The analysis of the integrated and comprehensive implementation of inclusive education for children with autism spectrum disorders in the system of education in Ukraine. Clarified the issue of inclusive education of paramount importance. Stated that Ukraine specialists of the Institute of Correctional Pedagogy and Psychology of the National Pedagogical University named after Dragomanova developed curriculum course "Psycho–pedagogical work with autistic children." The conditions for successful adaptation of the child in an inclusive school environment. The necessity of creating an adapted environment for the full inclusion of a child with autism in the learning process. The necessity of having a child with an assistant teaching–educational process of a child with autism in the general education or inclusive institution. Provides psychological characteristics and responsibilities of teachers working with these children.
URI: http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/16413
Appears in Collections:Випуск 29

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Rybchenko.pdf455.69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.